Zo ik had een hoop bij te lezen. Hier is de voorraad niet heel groot meer moet binnen kort nieuwe gaan halen heb nog 1zwangerschapstest in huis en nog 9 persona testjes maar moet deze ronde toch een beetje afwachten heb nog geen ei gehad en zit nu op dag 33. De eerste helf van de cyclus gaat nog wel omdat je dan met ov kan testen maar dan die tweede helft die duurd zo verschrikkelijk lang. Trouwens die cb zie er aardig positief uit hoop dat je snel een dikke plus heb
noena, proficiat meid! Geniet ervan... Ik heb er nog eentje... Streepjes zien die er niet zijn... Elke keer de test vastnemen en denken "zie ik nou een streepje", "nee het is er geen", "oh jawel het is er eentje", "zou het een indrooglijntje zijn?", "even foto nemen en in het negatief zetten" Volgens mij komt het gewoon door te lang te zitten turen. Ga je alles dubbel zien.
hier nog een test junk.. tot grote ergernis van schoonzus die 1 keer test en dan klaar is. Die hoeft geen album vol met testen waarop streep elke dag duidelijker wordt deze zwangerschap maar 17 of 18 testen gedaan , dus valt mee maar had ook de zwangerschaptesten groot ingeslagen.. 100 dipsticks, lading kruidvat, matcare en ook streepjes zoeken en nog vinden ook ( en idd elke keer zwanger gebleken) zelfs ondersteboven in de grote kliko gehangen omdat test eerst nega leek te zijn, maar na paar uur ik toch idee kreeg dat die posi was... en idd... ook al was het uren later... en streep vrijwel niet te vinden.. wel zwanger
Soms test ik na mijn menstruatie...stel nu dat het een innesteling was? Een flinke dan he Want voor mijn menstruatie voelde ik me zo zwanger! En het feit dat mijn temp nu laag is, en mijn borsten weer slap...ach, dat negeer ik gewoon.
Heh, je bent duidelijk niet alleen... Wie begint er nu 7 dagen op voorhand te testen. Ik dus... Maar ik geef het voorlopig op. Morgen test ik niet, niet, niet...
Ik kan meestal wel wachten tot NOD (of vlak ervoor). Probleem is dat ik die testen niet geloof als ze zeggen dat ik niet zwanger ben, want ik weet elke maand zeker dat ik het wel ben namelijk
Ik vind het gewoon leuk om te testen! Toen ik vorige maand zwanger bleek (5 dg voor NOD) dagelijks getest.. Tot bleek dat streep lichter werd: minder leuk, want mk. Daarna heb ik zelfs omgekeerd nog 2x per dag zitten testen.. maar dan om te hopen dat de streep lichter werd ipv donkerder.. Voor komende ronde liggen de ovu's alweer klaar en zelfs de kv 2v5 zijn alweer in huis.. Wishfull thinking of goden verzoeken???
Jullie vroegen om mensen met geduld? Hier is er 1 Vorige zwangerschap 2 dagen na NOD getest, en ja, we wilden echt, dus ja, als je niet ongi wordt, moet je maar testen. Helaas een miskraam geworden. Nu deze keer voelde ik me zwanger, en pas 5 dagen na NOD getest. Durfde niet eerder, als het nega was, was ik gelijk niet zwanger meer... Zie banner EDIT: oja, en bij mij gaan paaseitjes wel gewoon op he
Wow.. 5 dagen na NOD.. dat hou ik echt niet vol! Hoewel, als ik het zeker zou weten zoals jij........ Gefeliciteerd in ieder geval!
Gefeliciteerd! Ik heb ook in ander toppic met je mee gelezen, maar dat is natuurlijk de andere kant van testen; dat je zo onzeker wordt dat je de eerst dagen/weken niet echt kunt genieten. Ik hoop dat je nu helemaal ontspannen van je zwangerschap kunt gaan genieten! xleo
we waren niet eens bezig met opnieuw zwanger te worden... dit was 1 1/2 jaar geleden wel zo.. toen heb ik getest wil je niet weten, volgens mij de beste klant van matcare eigenlijk waren we net weer aan de pil, maar nu is dit volgens mij niet helemaal goed gegaan... absoluut niet erg hoor, zelfs heel leuk. Dus is mijn test obsessie weer begonnen. Wel 11 in 4 dagen en nog wel ver voor mijn NOD.... ben niet bepaald ongeduldig nu zijn ze op en het is pasen, voelt bijna alsof ik moet afkicken hat wel al 3 testen waarop je echt n licht streepje zag, zonder in een raar licht hoekje te wringen. Testen slopen by the way, deed ik vorige keer heel erg veel...
hier nog iemand met veel geduld, na 2 jaar in de malle molen zijn wij wel voorzichtiger geworden met testen. afgelopen ronde 5 dagen na NOD getest en positief maar helaas miskraam. Ook de volgende keer test ik niet eerder, ben altijd bang dat er dan net bij mij er te weinig HCG in de urine zit om meteen op de NOD al positief uit te slaan....
Knap hoor. Hier ook al een aantal jaar in de MMM maar dat maakte mij voor het testen niet uit Ik heb ook een miskraam gehad maar ook dat maakt (voor mij) voor het testen niet uit. Want of je dan 5 dagen voor nod of 5 dagen na nod test, het blijft verdrietig...
Hey testfreaks! Ja ik kom me hier ook melden, want heb sinds ik zwanger ben al 3 testen gedaan!! En dan natuurlijk alle ovulatietesten niet te vergeten, zijn er ook zo een stuk of 15 van de cyclus dat ik zwanger werd. Maar mijn zwangerschapstesten vd kruidvat worden steeds donkerder, (zie fotoboek) dus da's een goed teken!! Ik ga morgen nog eens testen, ik kan en wil het niet laten! Ben zo blij! Liefs