Waar zoek jij naar werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yuk, 13 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuk

Yuk Actief lid

30 mei 2013
    105
    6
    18
    Vrouw
    Nederland
    Oja, uiteraard, een berichtje privé vind ik geen probleem!

Ik wil alleen niet als spammer geregistreerd worden ;)

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zocht echt overal, vacaturesites, facebook, kranten, Linkedin, bedrijven bellen en mailen.
    Moet wel zeggen dat waar ik nu werk staat er een vacature enkel op onze website en facebook en de reacties zijn ook echt minimaal.

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Linkedin inderdaad en mijn cv staat ook op 2 websites, maar die zijn specifiek voor taaldocenten.
    Ook mond tot mond, maar dat is in Italie gebruikelijk.

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.265
    113
    Centrum België
    stepstone.nl ?

5. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Bizar he? Wij hebben 11 vacatures staan waar niemand op reageert en de oudste is inmiddels twee jaar. Wij staan op de sites die eerder zijn genoemd, maar blijf het vreemd vinden in deze tijd!

6. mumija

mumija Niet meer actief

Indeed.nl en Monsterboard. Jammer dat het niet in de buurt is zeg..

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Vooral indeed.
    Die heeft van veel van de andere sites ook de vacatures, dus op één site veel vacatures.

8. Yuk

Yuk Actief lid

30 mei 2013
    105
    6
    18
    Vrouw
    Nederland
    Bedankt dames!

Ik heb de vacature op indeed gezet, en nu al een aantal reacties binnen. Nog niet echt waar we op het eerste gezicht iets mee kunnen, ik heb het vermoeden dat er ook een aantal een sollicitatieverplichting hebben, maar we worden in elk geval gevonden. Dat is alweer een stap.
    Nu rustig de tijd nemen om alles te lezen en misschien komen er nog meer binnen.

@Kwek, Stepstone heb ik ook net naar gekeken, maar als het op deze manier lukt, probeer ik nog even die 649 euro te besparen...

@Winterbird, ik snap het ook niet zo goed hoor. De werkeloosheid zou zo enorm hoog zijn...

@Mumija, zeker jammer!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Misschien toch ook wat onredelijke eisen? Ik zag laatst ook een leuke vacature voor directiesecretaresse, allemaal eisen en een salaris van maximaal 1600 bruto. Tja dan passeer ik ook (ok, ik heb een vaste baan, iemand zonder werk zou dan wellicht wel reageren).

10. jada73

jada73 Actief lid

6 apr 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik solliciteer ben ik vaak 1 van de zoveel honderd. Jammer dat ik aan de andere kant van het land woon. Zou graag solliciteren op jullie functie. De site van het UWV klopt inderdaad niet. Het is zo lastig en ik wil zo graag werken. Zit nu twee maanden thuis, maar het is vreselijk!

Deel Deze Pagina