uitslag mammografie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leeuwen77, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Iedereen,

    Vandaag had het de dag van de mammografie moeten zijn. Dus ik vanmorgen naar het ziekenhuis, komdaar aan om 7:20 aan, hebben ze geen speciaal vest voor (misschien???) zwangere vrouwen, dus geen het hele feestje niet door. Gelukkig kon ik gelijk naar de echo afdeling en hebben ze een echo gedaan. Daaruit bleek dat het gewoon mijn spieren in mijn borst zijn en er niets vreemd is. Nu vragen jullie je natuurlijk af wat voor raar ziekenhuis dit is, maar ik woon op Bonaire, en we hebben hier nogal een primitief ziekenhuis. Maar gelukkig is volgens de echo alles in orde. Morgen nog ff naar de dokter voor de officiele uitslag!
     
  2. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Nou, dat is ook wat zeg!!! Hopen dat morgen de test oke is... Wanneer kun je testen of je zwanger bent...??
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :cry: asjuh baalt ff dat ze niet bij jou op bonaire zit ...maare super toppie dat de echo oke was
    ik ben op Aruba getrouwt vorig jaar mei ....dus ik weet wat ik nu mis ;)
    greetz asjuh
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik kan over 12 dagen testen of ik zwanger ben!
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi leeuwen

    Geweldig dat je echo goed was zeg :)
    Is toch weer een hele zorg minder he ;)
    Nu hopen op een positest over 12 dagen :D
    Ik zal voor je duimen :)

    Groetjes Joyce
     
  6. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Dank je Joyce, ik laat je het z.s.m. weten of het zover is!!!
     
  7. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    sorry er ging iets mis met mijn pc, daarom staat mijn verhaal er wel 3 keer ofzo... sorry foutje
     
  8. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    kan berichten niet verwijderen he?
     
  9. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    nogmaals sorry maar de volgende is echt van belang!!!
     
  10. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik wil wel even reageren, want dat is geen vreemd ziekenhuis hoor, ik werk zelf op de mammografie en op de echo, en het is zelfs verboden om foto's te maken als je denkt zwanger te zijn of mogelijk zwanger bent. Ik kan er als rontgenlaborant op aangesproken worden als ik het niet eens vraag en er zou een miskraam ontstaan.....En ookal doe je een schort aan, dat maakt niet uit, je mag gewoon niet met straling in aanraking komen als je zwanger bent, zeker in de eerste weken is het heel belangrijk dat je daar goed mee om gaat!! Dus laat nooooooit een rontgenfoto maken als je niet helemaal zeker bent dat je niet zwanger bent!! Wacht eerst je menstruatie af voordat je je blootsteld aan straling :) :) :) :) :)
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat alles er goed uitziet meid! En Bonaire...wauwwww dat klinkt heerlijk. Lekker weertje zeker....ben jaloers!
     

Deel Deze Pagina