De vorige is helaas overleden.. Ben op zoek naar een stoomstrijkijzer, incl. stoomgenerator. De vorige was van Tefal en daar was is aardig tevreden over. Maar nu ik zo op zoek ga voor een nieuwe wordt je met vanalles doodgegooid.. Welke hebben jullie en is fijn in gebruik? Mijn strijk is ong. 1u/wk.
Ik heb vorige week een strijkijzer met stoomgenerator bij de AH gekocht. Van het merk bosch. Hij strijkt super. Is lekker licht, 2 min opwarmen en klaar voor gebruik en ook nog is voor een prikkie.
Ik heb een nieuwe van Philips. Heb hem met kortingsbonnen van de c1000 toen bij de Kijkshop gekocht. Nieuwprijs 70 euro en had 10e korting. Weet niet precies welk merk maar ben altijd tevreden over Philips producten eigenlijk.
Ik heb een stoomgenerator van Calor, geen idee wat het gekost heeft, kreeg het van mijn man cadeau Heb hem nu 6 jaar in gebruik en ben er tevreden van.
Geen Ik heb er geen en mis hem echt nooit! Klinkt raar maar ik strijk al sinds 6 jaar niet meer. En volgens andere zien we er niet verfrommeld uit. Nu moet ik wel zeggen dat we geen blousjes of zo hebben. Dat scheelt natuurlijk.
Hier een philips. Topding! Met optimal temp. Geen temperatuur instellen, alles strijken van zijde tot spijkerbroeken en zelfs over prints heen strijken! Heerlijk!
Ik heb een gc8620. Maar heb hem al anderhalf jaar dus weet niet of die nog te koop zijn. Maar geloof dat er meer types zijn met die optimal temp technology.
Ik ben zeer tevreden over mijn stoomgenerator van Philips. De perfect care GC9240 Philips PerfectCare Expert GC9240/02 - Stoomgenerator met stoom onder druk
Ik heb mijn man er op uit gezocht geen blouse of pantalon ... en oja anders had hij dat zelf mogen strijken Sterkte!