- in welke provincie van Nederland Limburg - in welk Europees land Griekenland - in welke Europese stad (puur de stad, ongeacht de rest van het land Brussel - in welk land ter wereld Nieuw zeeland - in welke stad ter wereld New York
-Gelderland -Schotland -Parijs -USA -NewYork of Wilmington (waar Dawsons Creek is opgenomen zag er altijd zo mooi uit)
- in welke provincie van Nederland Zuid-Holland - in welk Europees land Frankrijk - in welke Europese stad (puur de stad, ongeacht de rest van het land Barcelona - in welk land ter wereld Florida - in welke stad ter wereld Miami
- in welke provincie van Nederland Brabant - in welk Europees land Griekenland - in welke Europese stad (puur de stad, ongeacht de rest van het land Londen, misschien ooit wel weer. - in welk land ter wereld Amerika (omdat mijn zoontje dat graag wil, niet voor mezelf) - in welke stad ter wereld Rome
Heel saai hier: - in welke provincie van Nederland- zuid Holland - in welk Europees land- Nederland - in welke Europese stad (puur de stad, ongeacht de rest van het land) - Rotterdam - in welk land ter wereld -Nederland - in welke stad ter wereld - Rotterdam Alleen zou ik graag wat mooier weer willen. Beetje als Miami enz .
- in welke provincie van Nederland; Gelderland (Veluwe) - in welk Europees land; in het Europese gedeelte van Istanbul. Turkije dus - in welke Europese stad (puur de stad, ongeacht de rest van het land); Istanbul - in welk land ter wereld; Verenigde Arabische Emiraten - in welke stad ter wereld; Dubai
Ik blijf lekker wonen in Zuid Holland ‘t Westland Europees land vertrek ik naar Duitsland Europese stad vertrek ik naar Lissabon Ik vertrek buiten Europa naar Canada en ga dan wonen in Vancouver.
Provincie: Brabant Land: Finland Europese stad: Londen Land ter wereld: Canada Stad ter wereld: Vancouver Pfff ik zit echt vastgeroest in Brabant, maar stiekem heb ik ook de droom om ooit in een knus huisje in een piepklein dorpje in Zuid Limburg of in de Ardennen te mogen wonen.....moeilijk hoor om er maar 1 te mogen kiezen
Utrecht Tsjechie Praag Verenigde Staten Amsterdam Wel met wat mitsen en maren qua veiligheid (VS) en drukte ivm toerisme (Amsterdam en Praag), dit lijstje is puur op basis van gevoel. Zit goed waar ik zit op het randje van de provincie Utrecht, maar ben al 24 jaar verliefd op Praag en Tsjechie, en heb al regelmatig mogen genieten van al het moois wat de VS te bieden heeft. Droom er wel van om hier te wonen, vooral in Praag. Amsterdam omdat daar mijn roots liggen al honderden jaren, maar na een dagje binnenstad zoals gisteren ben ik toch wel blij met de rust in ons eigen dorp...Maar het voelt toch vertrouwd als je in een steegje loopt waar je voorouders hebben gewoond, het voelt alleen wel raar als het café van je overgrootvader is omgetoverd tot seksshop...