Waar zou je willen wonen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 19 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Als ik in Nederland een plek moest uitkiezen, zou ik precies blijven wonen waar we nu wonen! Fijn groot vrijstaand huis, op de grens van Duitsland. Alle familie dicht bij ons.

    Als ik naar het buitenland zou gaan, dan zou ik waarschijnlijk naar Los Angeles vertrekken. Wanneer het dichterbij huis zou worden, dan ging ik naar de Bodensee in Duitsland.
     
  2. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Waar het altijd warm is en in een mooi huis, vrijstaand of niet maakt niet uit.
    Maar warmte jaaaa ben niet gemaakt voor de winters:roflmao:
     
  3. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Ik zou naar Zwitserland of Noorwegen willen. Heerlijk die mogelijkheid om de bergen in te kunnen en de, naar mijn idee, nog ongerepte natuur.
     
  4. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Sowieso Nieuw-Zeeland, als het niet zo ver van familie en vrienden was..

    Dichterbij: Engeland/Ierland lijkt me fantastisch.

    Maar we wonen net een half jaar in ons heerlijke huis met uitzicht op weilanden dus ik zit wel even goed :D
     
    Salentein vindt dit leuk.
  5. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Ik wil aan de zuid-Franse kust wonen.
     
  6. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Wat dacht je van Malibu in zo 4 miljoen huis, direct aan het strand (kijk graag naar million dollar listings programma)

    Oostenrijk: mijn schoonouders hebben daar jarenlang gewoon en gewerkt. In de wintermaanden kan je 4x per dag je auto/parkeerplek uitgraven.
    Je auto als je weggaat, je parkeerplek bij je werk, je auto als je naar huis gaat, je parkeerplek bij je huis. Dat klinkt als teveel gedoe voor mij.
     
  7. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Aan de Griekse kust. Dat staat ook op de planning over een jaar of 20 als de kids op eigen benen staan.

    Man komt officieel daar uit de buurt dus de stap is minder groot dan hij lijkt.

    Verder wonen we nu heerlijk, al zou ik ons huis inruilen voor een vrijstaande boerderij met een dierenweitje, paarden enzo. Maar dan zou ik eerst moeten stoppen met werken anders zou ik echt niet weten wanneer ik daar tijd voor zou hebben.
     
  8. Nietverwacht

    Nietverwacht Bekend lid

    9 okt 2013
    768
    109
    43
    Tiel
    Op villa fontein park op curaçao.

    En dan de kavel boven op de berg met uitzicht over de zee. In een huisje met 3 slaapkamers en zwembad erbij.


    Ooit..
     
  9. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Ongetwijfeld Sydney. Heb me nog nooit zo fijn en thuis gevoeld in een stad als daar.
    En dan liefst een huisje ergens in de buurt van Bondi of Brönte Beach... :)
     
  10. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    Zuid Zweden, terug naar mijn roots. Een vrijstaand huis aan een meertje met een flinke tuin omringd door bossen.
    Maar een blokhut in de Noorse bergen lijkt me ook wel wat.

    Tot die tijd neem ik genoegen met het Nederlandse platteland, wijds uitzicht over de landerijen, waar we ons eigen stukje Zweden hebben gebouwd.
     
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Op een gracht in de Jordaan.
     
  12. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Binnen Nederland zou ik kiezen voor uhmm, nou denk eigenlijk ergens wel de omgeving van waar ik nu woon maar dan wel weg uit het dorp en verhuizen naar de boerenvelden hier en anders zou ik graag
    In Limburg ofzo willen wonen denk ik of daar in de buurt

    voor het buitenland zou ik nu direct mn spullen pakken en verhuizen naar Belgie de ardennen ben daar paar jaar geleden geweest en vond het zo mooi daar
    En anders Frankrijk de bourgogne heb daar een tijdje gewoond ivm school en daar was het ook zo mooi zou daar ook zo naar terug gaan
     
  13. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.806
    113
    Op een enorm grote boerderij met allemaal dieren die ik hun laatste rustplekje geef en dan ergens vlakbij bossen en het strand. Het weer is er ideaal en perfect zoals je zou verwachten van de jaargetijden. Lekker warm (maar niet te) in de zomer, een mooie laag sneeuw in de winter. Al die kleurige bomen in de herfst en in de lente het perfecte beeld van bloeiende planten en bomen.

    Ik denk dat deze plek alleen in mijn fantasie bestaat....
     
  14. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    In een land waar je nooit een winterjas aan hoeft te trekken. In een vrijstaand huisje met stukje grond eromheen, met een moestuintje. En graag met genoeg geld op mijn rekening zodat ik niet meer hoef te werken.
     
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 639615
    zo’n type huis aan de rand van een dorp met uitzicht over bossen.. dat lijkt mij echt fantastisch! Dat alle voorzieningen dichtbij zijn maar je zo in het bos staat. Bij voorkeur ook in de omgeving waar we nu wonen.

    (We zijn net verhuisd en dat maken we nu echt tot ons droomhuis. In het dorp en heel ander type huis maar Ik hoef hier voorlopig echt niet weg!)
     
    chrystel73 vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.930
    113
    Vrouw
    Ik ben er nog nooit geweest maar de Azoren lijkt me fantastisch.
    Binnen Nederland: Texel! Of ander waddeneiland.
    En als ik wel rekening houd met werk en familie: Brabant.
     
  17. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Zuid Limburg of de Veluwe

    Buitenland: Ardennen, Sauerland, Eifel, Zwarte Woud.

    Ergens met veeeel natuur en bossen iig zonder beren of poema's
     
  18. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik woon in Zuid-Frankrijk en zit hier prima :D

    Als ik weer in Nederland zou wonen zou ik familie-technisch gezien weer in de randstad willen wonen, qua huizen prijzen in het Noorden en in de buurt van Breda lijkt me ook wel wat :thumup:

    Oh, en zou ook nooit in een land willen wonen waar het het hele jaar warm is. Ben erachter gekomen dat ik hier na een lange, hete zomer op een gegeven moment ook wel weer toe ben aan af en toe een lekkere regenbui en wat kouder weer.
     
    Freijalove vindt dit leuk.
  19. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik zou graag naar Hong Kong willen, lekker dichtbij mijn familie, die ik anders nooit zie. Maar anders NYC. Ooit als mijn man die kans krijg..om expat te worden in HK. Gaan wij gelijk. :)

    In NL, ergens in de stad. Ik woon nu in een dorp..alles graag dichtbij
     
  20. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Vrijstaand huis met tuin in Arnhem Noord. Dichtbij het Sonsbeek park. Zo mooi en rustig en tegelijkertijd super dichtbij een stad met alle mogelijkheden en een goed station.
     

Deel Deze Pagina