Waar zou je willen wonen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 19 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afua32

    Afua32 Bekend lid

    21 okt 2018
    567
    239
    43
    Vrouw
    Laatst bij NPO in droomhuis gezocht keken ze terug naar alle deelnemers..of ze nog steeds in het buitenland wonen.
    In de aflevering van Zweden een prachtig huis aan het meer.
    Terug te kijken via NPO start
     
  2. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    op dit moment zou ik met elk huisje blij zijn:oops:

    Maar dromen. Een leuke vrijstaande woning met 4 slaapkamers. Ruime garage en een ruime tuin:p

    Wel in Brabant. Ik verlaat dit denk ik nooit:roflmao:
     
  3. kadootje

    kadootje Actief lid

    9 jan 2010
    431
    160
    43
    Is het gek als ik zeg dat ik nergens anders naar toe wil?!:roflmao:
    We wonen in een prachtig deel van de achterhoek waar menigeen graag op vakantie gaat...wij wonen 2 onder 1 kap..met vrij uitzicht...in een dorp waar nog zandpaadjes zijn zoals in het lied van Toon Hermans ....als ik dan nog wat te wensen zou hebben...dan zou het vrijstaand zijn...met een beetje grond voor een paard en een pony voor mij en onze dochter....
    Neh..ik ga nergens heen...ik ben verknocht aan Nederland en vooral de achterhoek...:D
     
    Afua32 vindt dit leuk.
  4. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    In mijn geboortedorp in een mooie vrij nieuwe vrijstaande woning. Aan de rand. Tuin op het zuidwesten.

    Het voelt nog altijd als thuis als ik daar rondloop. Ik heb er ook nog wel veel connecties dus ik kom er wekelijks. Ik ben gelukkig met onze huidige woonplaats, waar je veel meer huis hebt voor je geld en die staat dan weer de geboorteplaats van mijn man.
    Als ik veel geld zou hebben, zou een 2e huis in Spanje of zo wel fijn zijn. Niet te ver weg, zodat je er zo bent.
     

Deel Deze Pagina