Zoals de titel zegt, het is vandaag WCW! Op welke vrouw heb jij een "crush"? Ik ga voor Geraldine Kemper, mooi en ontzettend leuk/grappig
Geraldine mag ook wel bij mij in bed belanden hoor! Roep ik als sinds ik r voor het eerst zag haha. En ja dat weet m’n man ook Jessica Biel mag er ook nog altijd wezen! Voor de rest komen er na andere reacties hier vast nog wel veel “o ja- momenten”
Scarlett Johansson en Gal Gadot. Ik vind Gal helemaal niet zo'n goede actrice maar kijk toch errug graag naar haar films . Sidse Babette Knudsen maar dan wel uit de Borgen van 2012. Anna Drijver
Oh geinig dit. Mijn type is ook wel gebaseerd op de karakters die ze spelen in series. Allemaal bad ass Najwa Nimri Alba González Villa Tessa Thompson En Letitia Wright
Eens trouwens met Gal Gadot! Als aanvulling op m’n eerdere posts: Cote de Pablo aka. Ziva David (personage) En Miljuschka Witzenhausen: En Renate Verbaan:
Alleen maar 50% hier Ik had Jessica Jones nog kunnen toevoegen , maar alleen als bad ass, niet omdat ik haar sexy vind
Oh oh trouwens, nu we het ineens over badass hebben kwam ik nog op deze twee Chyler Leigh en Caity Lotz Vooral die laatste vind mijn vrouw fijn, die is namelijk ook blond en mijn meeste "crushes" zijn dat niet.
De ‘wednesday’ is allang voorbij, maar dat mag de pret niet drukken Rachel McAdams mag niet ontbreken! En onze “eigen” Ellen Hoog ook niet.
Zo grappig, tot afgelopen week nog nooit van haar gehoord. En nu aan 2e serie bezig met haar erin en noem jij haar.