Zingen! En dan bedoel ik goed kunnen zingen…Dat zou ik zo graag willen maar heb helaas geen prettige zangstem ….
Ik zou graag goed tegen prikkels kunnen en een extravert persoon willen zijn. Ik voel mezelf in grote groepen sociaal gezien zó onhandig, klap dan helemaal dicht. Er komt dan te veel op me af ofzo. Ook thuis kan ik prikkels maar moeilijk verdragen, kan dan al snel geïrriteerd raken richting iedereen
Ik zou goed willen kunnen zingen Ik ben er gek op en doe het graag, maar op mijn dochters na kan verder niemand het waarderen. Wat ik overigens wel heel goed begrijp!
Ik zou graag heel veel talen willen kunnen spreken. Alleen nooit gedaan en het blijft niet hangen haha. Voor de dames die zouden willen kunnen tekenen. Daar hoef je geen talent voor te hebben hoor, ik besloot een paar jaar geleden ook opeens dat ik wilde leren tekenen. Ik kocht een simpel kladblok, potloden etc wat youtube tutorials en voila: bij de eerste keer: (En ik kwam normaal ook niet verder dan wat rare mannetjes etc.
Piano spelen, vroeger heb ik les gehad maar omdat ik te lui was om te oefenen ben ik ermee gestopt. Mijn jongste heeft nu les en als ik hoor wat zij in die korte tijd al geleerd heeft kan ik zo jaloers worden. En dan dus meteen punt 2, minder lui worden... en dus meteen punt 3, het huishouden. Als ik minder lui was zou het veel minder werk zijn en ik bang. Koken en bakken, ook zoiets wat ik graag goed zou kunnen, mijn man zou hier trouwens ook erg blij mee zijn. Nu komt het altijd op het zelfde neer... (en zijn moeder is dus iemand die met een paar dingen een heerlijke maaltijd kan maken) En er zullen vast meer dingen zijn......
Ik zou heel graag goed willen zijn in het hebben van een jarenlange passie. 1 ding wat je aan het uitbouwen bent, waar je goed in bent geworden (of aan het worden ben) en helemaal in kan opgaan. Lijkt me zoveel voldoening en rust en plezier geven.