Vraag over Thebe thuiszorg

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #1 Ytest, 15 feb 2013
    Laatst bewerkt: 15 feb 2013
    Ik kreeg vandaag de tip om lid te worden van Thebe thuiszorg.

Dit in verband met het gratis huren van een ondersteek/po, klossen voor de bevalling en in de toekomst bijv krukken als er iets gebeurt.

(Een po huren zonder lidmaatschap kost 3,00 per week, en bierkratjes mag ook :p)

Ook zou je recht hebben op meer uren kraamzorg voor de minimum eigen bijdrage.

Dit lidmaatschap zou 18 euro per jaar kosten.

Mijn gevoel nu zegt dat een lidmaatschap echt niet nodig is, en we het los huren en het doen met de 49 u kraamhulp die we nu krijgen.

Maar misschien hebben jullie hele goede redenen en verklaringen waarom we juist wel lid moeten worden.. Ti's maar 18 euro, Maarja, ti's toch weer 18 euro ;)

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    volgens mij kan je gewoon bij de thuiszorg winkel huren.
    Heb nog nooit wat hoeven betalen gaat allemaal via de verzekering.
    Eerste 6 maanden is gratis daarna betaal je een week bedrag.
    Of dit moet veranderd zijn per 1 januari.

3. MLkids

MLkids Niet meer actief

Hartingbank!!!

Zij bezorgen alles nog gratis ook! Je hoeft geen lid te zijn en niets te betalen.

Thebe is niet mijn favoriet, zowel met kraamzorg als thuishulp niet! Ik heb 2x Thebe gehad en dat is me zo slecht bevallen dat ik de derde keer voor Homecare gekozen heb! Dat beviel wel echt uitstekend!

Deze keer heb ik ZINkraamzorg omdat we verhuisd zijn buiten het gebied van Homecare.

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
  5. lies276

lies276 Niet meer actief

lidmaatschap geeft je vaak korting op cursussen die door hen verzorgd worden (cursus borstvoeding, zwangerschapsgym, babymassage, enz.) als je van plan bent zo'n cursus te volgen, heb je het lidmaatschapsgeld er in één keer uit.
    vaak krijg je ook korting op spullen die je kan kopen in de thuiszorgwinkel (bijv. kolf).

hier trouwens wél hele goede ervaringen met Thebe kraamzorg!!:)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ben het vandaag gaan navragen en mag gewoon alles gratis lenen.. :)

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wat Lies276 al zegt: Je krijgt kortingen op diverse cursussen en volgens mij kun je dan zelfs klussers en een maaltijdservice enz. inhuren.
    Ik ben ook geen lid maar tijdens de intake van de kraamverzorgster zei die dat klossen gewoon gratis te leen zijn.

Deel Deze Pagina