waar zou jij heen gaan met je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

New York en dat gaan we nog wel een keer doen ook samen! :D

2. Koon

Koon Niet meer actief

New York!

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Mijn man durft ook niet te vliegen, dus het wordt iig dichtbij. Waarschijnlijk een weekje Duitsland of Nl, maar dan ga ik eigenlijk liever gewoon een paar dagen.

We zijn pas nog een nachtje in Bergen aan Zee geweest, was erg leuk :)

Als mijn man wel zou durven te vliegen, dan zou ik wel een weekje naar zo'n super tropisch eiland willen, met witte stranden, palmbomen etc. Zoals in de film :D De bahama's ofzo.

4. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Nederland!! Maar ik woon dan ook in Turkije :p

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik bewaar grotere reizen voor als de jongens wat groter zijn, die doen we wel lekker met z'n allen.
    Een week zonder kids zou ik denk ik besteden aan een combinatie stedentrip + luieren. Barcelona bijvoorbeeld, ben ik nog nooit geweest. Niet veel verder weg, omdat ik dat liever met kids doe (New York bijvoorbeeld, als ze 9-10 zijn) en dan duurt het zo lang voordat je terug bent in geval van nood.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hierbij hebben we ook aardig wat landen gezien, en ons huwelijksreis was naar Malediven en ik zou er zooo graag weer heen willen.. *smelt*

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zonder kids zou ik een shopvakantie doen in New York. Lekker winkel in winkel uit, even naar tgif, olive garden of Applebees, een lekkere koffie bij starbucks, boeken scoren bij barnes and nobles , vis eten bij red lobster! Mmmm

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Naar de Maladiven, ècht een week rust. Boek en badlaken mee. Zou niet eens gaan winkelen of uitgebreid dineren..

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    new york is zo moeilijk voor een weekje...jetlag verpest dan de dagen die je hebt daar en als je terug komt ben je stikkapot en dan de kinderen meteen weer erbij..dan heb je geen rust gehad lijkt mij.

wij zijn naar duitsland gegaan,sauerland,en dat was erg romantisch.dat was ook in februari en er lag hopen sneeuw waar we in gingen wandelen en s'avonds gezellig ergens eten....en in de plaatselijke winkels allerlei dingen om te eten of eten te bereiden kopen die we hier niet kennen dat vond ik ook fijn.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik zou een weekje naar New York willen.
    Zoveel te zien en te doen, we zouden ons daar top vermaken.
    Liever naar New York , dan op zonvakantie.

11. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zou heel erg graag eens een USA coast 2 coast trip willen doen!
    Dat is echt een hele grote wens van mij!

Starten in New York en daar een aantal dagen blijven. Daarna een huurauto pakken en richting de andere kant van het land rijden. op eigen tempo: New York, stukje Canada (Toronto, Detroit) Washington, Chicago, Oklahoma, Allerlei National Parks bezoeken, Las Vegas, Los Angeles, San Fransisco...
    Het is er niet van gekomen dit zonder kids te doen, maar als mijn kind(eren) oud genoeg is/ zijn, zou ik die reis alsnog willen maken.

Verder trekt Australie mij ook heel erg.
    En zou nog wel eens terug willen naar Curacao, waar ik veel familie heb wonen.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Naar Noorwegen! En dan nogmaals langs de fjorden een rondreis maken. Dat hebben we 7 jaar geleden ook gedaan en nu met de kindjes vind ik dat geen vakantie voor ze. Weet trouwens niet of ik ze zolang zou kunnen missen, whaha, maar denk dat ik het wel heerlijk vind om er eens tussenuit te zijn alleen met manlief :D

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Deel Deze Pagina