Ik heb al diverse malen een broek gekocht ( nog niet eens zo een hele goedkope) die in de winkel schitterend zat maar eenmaal thuis dragen zakt na een half uur de broek naar beneden enk hangt hij zo van mijn billen ziet er niet uit, Waar moet ik op letten al ik een broek koop zodat hij dat niet doet want in de winkel zie ik dat niet
Ligt er helemaal aan waar je de broek koopt. Ik weet dat broeken van de H&M standaard een maatje kleiner moet kopen, want die dingen lubberen uit als een gek. De enige broeken die bij mij goed blijven zitten zijn Levi's. Maar ja, die dingen kosten 100 euro.
Gewoon even navragen in de winkel of het een broek is die nog uitloopt. Zo ja, dan een maatje kleiner kopen. Heel veel broeken lopen nog uit met dragen, vooral linnen broeken en spijkerbroeken met stretch erin. Ik heb het zelf ook vaak gehad, dus tegenwoordig koop ik mijn broeken gewoon zodat het net past. En dan na een uurtje dragen zit de broek heerlijk
Ik heb dit ook altijd, ben de perfecte jeans nog niet tegen gekomen. Ik heb ook gehoord dat je een spijkerbroek juist geen maat kleiner moet kopen, omdat je hem juist dán uitloopt en te wijd word.. Ik ben ook benieuwd naar tips.
Ik vind altijd dat een spijkerbroek uitloopt, maar na het wassen is hij weer strak. Dus dat is niet blijvend.
Oppassen dat de kontzakken niet te ver uit elkaar staan. Krijg je namelijk een brede kont van. Tenzij je een smal kontje hebt en graag een breder kontje wil
Altijd kopen als je nét met 1 vinger achter de hand past. Als je hem koopt en je kan er al 2 vingers achter dan heb je 2 dagen later een hobbezak
Maar als je hem dan weer een uurtje aan hebt dan loopt hij toch gewoon weer uit, bij mij tenminste wel. En wat betreft het niet te klein kopen... Als ik hem 'op maat' koop dan loopt hij ook gewoon uit en is dan dus te groot. Als ik hem iets te klein koop dan loopt hij uit en dan zit hij dus goed.
Zorgen dat de broek vooral ook bij je bovenbenen goed zit, als ie daar te strak zit loop je m snel naar beneden waardoor er meer spanning op komt en je broek nog sneller uitlubbert (en scheurt)