Hallo allemaal, Sinds een maand heb ik de iphone 5s. Superblij mee en alles werkte zoals het zou moeten. Tot gisteravond. Ineens gaf de telefoon aan dat hij de server niet kon openen omdat er geen internetverbinding is. Hier nog nooit problemen mee gehad. Vreemd want heb wel alle streepjes van de wifi bereik. Dus je zou denken dat er niks aan de hand is en je toch op internet kan. Heb alles al geprobeerd van nieuw opstarten tot netwerk vergeten en weer instellen. Niets helpt. De streepjes van wifi blijven vol dus er zou internet moeten zijn. Maar niks hoor. Wifi doet het overigens goed op laptop, pc en andere telefoons. Behalve op de iphone 5s ineens. Wie heeft dit ook al eens gehad??
Als het je wifi module is van de iphone dan kun je er niks mee, Ik zou zeggen terug naar de winkel, er zit vast wel garantie nog op
Hm heb het weleens met de iPad... Dan resetten we thuis de router (of je modem dus) Over het algemeen werkt het dan weer. Typisch genoeg heeft mijn man met zijn iPhone/iPad er nooit last van. En mijn telefoon ook niet. Geen idee hoe het komt maar je kunt get allicht even proberen. Uitzetten of stekker eruit. Tot 10 tellen en weer aanzetten. Daarna even wachten tot alles weer opgestart is (kan paar minuten duren) en kijken of je telefoon het weer doet
Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Maar ik zou het even google-en dan komt je vanzelf wel op een forum oid waar dit probleem besproken wordt.
Je hebt alles al gedaan wat je kan doen behalve proberende verbinden met een ander wifi, misschien dat je dan wel online kan en dat je daarna met je gsm weer op je eigen wifi kan. Indien t dan nog steeds niet lukt, kan je inderdaad je router resetten. Een andere optie is je gsm terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kan eerst een back-up maken via de cloud van iPhone of via iTunes. Indien dit niet werkt, dan zou ik naar de winkel gaan. Dan is t ben ik bang een softwarefout.
Hier zelfde probleem met samsung S4 en S4 mini van mezelf en vriend. Wifi verbinding valt thuis constant weg. Ook hier, met laptop en PS4 nooit probleem! Enkel met de gsm's... Denk dat ze te modern zijn voor de modem
Ik geraak met mijn iPhone niet meer op ons wifi netwerk. Op de homespot geraak ik wel. Manlief heeft er geen problemen mee, laptop doet het ook prima. Moet de modem nog eens resetten, dat is het enige dat ik nog kan doen anders weet ik het ook niet meer...