Broodje rauwe tartaar of ossenworst met uitjes, filet americain en sushi, bergen sushi Misschien dat is zometeen een frikandel speciaal haal, om de trek te stillen
Herkenbaar! Dat heb ik nou ook! Ben ik naar de winkel geweest, heb ik uitgebreid gekookt, staat het voor mijn neus... bah, nee daar heb ik dus echt geen zin in... Haha! En hetgeen waar ik wel zin in heb is natuurlijk nooit in huis!
Ik eet gewoon spiegeleieren met hele dooier hoor Drie gezonde kids Naar mijn weten kan jij daar hooguit ziek van worden... Maar die kans is erg klein! Ik zou nu een moord doen voor een broodje rauwe zalm met veel roomkaas... En een lekker koud roseetje... JAM!!
Een pondje gerookte paling en een koud glas bier. (okee, laten we er nog een paar uurtjes mee wachten, het is pas half een. Oh nee... moet nog een paar maandjes wachten )
Wijn, carpaccio, spicy tuna maki en een sigaret (terwijl ik al ruim een jaar gestopt ben met roken...) Vakantie op een bounty eiland klinkt ook wel heel aantrekkelijk
Ow ja, die sigaret zo nu en dan... pffffff. Ben moeiteloos gestopt hoor, en ook wel van plan dat vol te houden. Maar soms, sóms.....
Haha geweldig om alle reacties te lezen! Ik heb niet perse ergens behoefte aan ofzo, maar ik wilde eegisteren wel een moord voor een fles....jawel een hele fles prosecco met een mentol sigaret 😝
Een heerlijke cocktail! Ben geen enorme alcoholist, maar een lekkere cocktail mis ik wel, haha. Nog 11 weekjes wachten
Een Fruitesse biertje en een broodje carpaccio! Dat wordt echt een feestmaal wanneer ik bevallen ben :-D
Half gebakken biefstukje Sushi Wijntje Lekker sigaretje Normaal potje gemeenschap Filet Amerikaan Heeerlijk
Grappig eigenlijk... Ik geef normaal niets om biefstuk of filet americain. Nu heb ik er ineens reuze zin in. Zal wel komen omdat het niet mag
Ik ook spiegelei, idd word je daar hooguit zelf ziek van, maar dat is altijd het geval, ook als je niet zwanger bent. Een roseetje, jaaaaa heerlijk