Felina denk ik..! Maar puur omdat ik Feline heel mooi vind! Lorena vind ik ook wel een mooie naam, al doet het me voorlopig nog erg aan gtst denken. Maar ja als je zon naam kiest is dat zo weg denk ik.
Ik vind Lorena niet zo mooi. In plaats van Felina zou ik gaan voor Faline (uit Bambi). Het is een bestaande naam en het zijn dezelfde letters. Ik vind vaak een naam eindigend op een -a niet de voorkeur hebben.
Bedankt voor jullie reactie's We hebben ons lijstje als volgt.. en weten echt niet wat we moeten kiezen (of nouja, manlief wel, maar ik twijfel!!) Lori Lorena (denkt aan gtst) Kaily Kaeli Lilly (nadeel... komt te vaak voor) Elena (we hebben al een Lena in de familie) Hebben jullie nog suggesties?
Wat ik zou kiezen is dan geen Elena, als er al een Lena in de familie is. Elina/Alina vind ik dan wel weer prima kunnen. Lily vind ik leuk en zo vaak hoor ik hem nou ook weer niet. Kaily en Kaely vind ik lelijke spellingen, zou dan gewoon Kayleigh/Kaylee/Kayley aanhouden. Lorena is niet mijn smaak maar een prima naam en kan je zelf afkorten naar Lori, Lori als voornaam vind ik niet mooi.
Ja ik ben zelf wel fan van Nora... maar mijn man is nog niet overtuigd... als ik zelf een top 3 zou opstellen dan zou die in willekeurige volgorde als volgt zijn: Nora Lori Lilly