Waar zou mijn zoontje last van kunnen hebben...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovely little, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely little

19 dec 2011
    93
    0
    0
    zou ik kunnen proberen maar hij is natuurlijk gewend te gaan slapen na de fles box etc. toch bedankt voor de tip.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zou het consultatie bureau om advies vragen geloof ik.

3. Lovely little

19 dec 2011
    93
    0
    0
    Mijn zoon is al 2 keer naar Henk Mohr geweest, maneel therapeut, die heeft zijn bekken en nekje gemasserd, daarvoor sliep hij alleen bij ons op de arm, omdat hij ook erg!! last had van krampen, maandag moet hij ook nd fysio voor de voorkeurshouding,
    symtonen van felux zijn spugen, maar hij spuugt niet veel, heel soms wel geft hij altijd beetjes terug, dan is het al een beetje in stukjes de voeding zeg maar, beetje geschift ziet het er dan uit, hij hikt best vaak.

4. Lovely little

19 dec 2011
    93
    0
    0
    Hoop echt dat het makkelijker wordt! ts een lieverd hoor mijn engel maar wel heel moeilijk om te genieten, ben ook thuis nu ik werk niet heb pd, gelukkig goede medicijnen, mijn zoon heeft na zijn geboorte 10 dagen int zh gelegen vanwege infectie en streptokoken G, aan infuus en sonde, dat was ook heel moeilijk, en ben blij dat hij weer beter is! maar dat breekt je als je pasgeboren wonder bij je vandaan moet!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mijn dochter heeft heel lang 6 a 7 x per dag 180/6 gehad. Tja dan maar even teveel. Rekken hielp echt niet hoor, ga ik ook niet doen honger is honger. Wij eten dan ook als het mogelijk is.
    Wel sliep ze ook erg onrustig en sloeg haar zelf ook wakker sinds ze op haar buik slaapt kan ze af en toe uren slapen..

Ik geef gewoon toe aan wat mijn dochter wilt. Wilt ze niet slapen dan niet. Dan speelt ze lekker in haar stoel of op haar speelkleed van woezel en pip met boog er over of lekker knuffelen met haar.

Zou me niet te druk maken om de voeding als hij een keer te veel krijgt. Op de buikliggen kan helpen bij krampjes. Probeer t maar eens.

6. Lovely little

19 dec 2011
    93
    0
    0
    Heb ik ook over nagedacht, ik kan hem overdags best op zn buik leggen heb beeld babyfoon, maar snachts durf ik dat echt niet, ben veels te bang voor wiegendood, dan durf ik niet te gaan slapen, en ik denk dat alsik hem overdag op zn buik leg, dat ie dat snachts ook wil en vervolgens niet meer anders wil slapen, dus dat doe ik maar niet, wel bedankt voor je tip.

7. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Tegen de krampen zou ik Cinababy proberen. Ons zoontje had ook behoorlijk last van krampen, we hebben infacol geprobeerd maar daardoor werd het erger. Toen aan de cinababy en toeval of niet de krampen werden een stuk minder.
    Ons zoontje heeft vanwege een moeilijk start ook 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Toen hij 3 weken was heeft hij vanwege verborgen reflux nog eens 10 dagen in het zkh gelegen. Wat was dat ontzettend zwaar, je wilt hem zo graag bij je. Ik heb ook daardoor bijna een depressie gehad. Was echt een heftige tijd.

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou ook echt proberen op verzoek te voeden. Hij is nog maar zo klein en baby's kunnen over het algemeen heel goed aangeven wat wanneer ze nodig hebben.

Die krampjes kunnen ook komen omdat hij nu om de 3,5 uur een enorme sloot melk krijgt... stel je voor als je kleinere flesjes zou geven maar regelmatiger. Wij doen het over het algemeen ook beter op meerdere kleinere maaltijden dan 3 grote per dag. Dat is voor baby's net zo.

Verder is 3 maanden de krampentijd, dat moet over een aantal weken wel beter worden. Ik zou hem never nooit laten huilen, want met huilen wil je baby je iets vertellen en als je daar niet op ingaat maakt hij enorm veel stress aan. Laten huilen is echt te vroeg hoor!

Mijn dochter sliep in deze periode ook maar heel weinig overdag, als ze niet sliep dan sliep ze gewoon niet. Ik heb altijd haar behoeftes gevolgd en met 4, 4,5 maand hadden we een ritme. Dit heeft ze trouwens nog heel vaak omgegooid, dus houd daar ook rekening mee. In Ria Blom geloof ik dus niet, wel in goed kijken naar je kindje en zien waar hij behoefte aan heeft.

Wandelen vond en vindt mijn dochter heerlijk en ook de draagdoek was een uitkomst. Ik zou daar in investeren en je zoontje gewoon lekker veel bij je dragen. Klinkt alsof hij behoefte heeft aan mama.

Deel Deze Pagina