Vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge08, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Even een vraag.. ik had gisteren heel erg dik slijm :oops: :oops: sorry, die echt een beetje op elastiek leek.. is dit nu vruchtbaarslijm? Heb 's middags een ovulatietest tegen aan gegooid (cb digitaal) maar die gaf geen smiley aan.. dus mijn twee vruchtbare dagen zijn het volgens de test niet... Wat houd die slijm dan in? Ik dacht altijd dat dat een teken was dat je vruchtbaar bent? Wie weet dit en/of heeft dit ook?
    :( Gr Inge

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Rekbaar slijm waar je zeg maar draden van kan trekken is inderdaad je vruchtbare slijm, maar komt meestal 1 à 2 dgn voor je eisprong, dus... hij komt eraan :D

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dit kan zeker een voorbode van je eisprong zijn? Zag het slijm eruit als rauw eiwit? Dan is het zeker je vruchtbare slijm......

Succes!

4. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Ok! ja zag er een beetje ranzig uit.. en je kon er inderdaad "draden mee trekken".... goh weer wat geleerd hier!
    Super bedankt dames....! Morgen krijgen we de uitslag van het sprema onderzoek van mijn mannetje.. best spannend eigenlijk!

5. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    knorretje; ik zag dat je kunt testen.... en al gedaan of niet?

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @inge08:

Hopelijk heb je morgen goed nieuws wat betreft de kwaliteit van het sperma....kan het daar in ieder geval niet aan liggen!

Ennuhhhh als je dat slijm hebt gehad, zou ik nog eens extra klussen (kan nooit kwaad, haha)

Ik heb vanochtend getest maar helaas, NEGATIEF!

Baal enorm, heb/had enorm goede hoop voor deze maand ik voel me zo anders.....hopelijk blijft ongie uit, dan test ik van het weekend nog eens!

Succes!

7. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Knorretje; Tjee wat spannend.. en wat balen dat je negatief hebt getest.. maar hopen dat de rode duivels uitblijven en dat je binnenkort een postieve test in de handen mag houden! Ik zal voor je duimen..Heb je ook gevoel dat je ongesteld gaat worden dan? of helemaal niet?

Ik hoop inderdaad dat de zwemmers van mijn partner goed zijn, dan valt die twijfel in ieder geval van onze schouders!

Succes!

8. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Zeker blijven testen met ovulatietesten. Je slijm moet echt glashelder(rekbaar) of er kan wat witte sliertjes in zitten, het kan ook zelfs heel waterig zijn, lopend, slijm die wit of geel is, is geen vruchtbaar slijm.

Hopelijk weet je wat meer. Je eisprong zal nog moeten komen denk ik, eerst heb ik ook altijd wat gelig, dik slijm dat daarna veranderd in glashelder en rekbaar

Veel succes x

9. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Ja we testen gewoon door... hahahahaha

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heb totaal geen gevoel dat ik ongie ga worden......Voel me anders dan anders maar niet zoals ik me altijd voel voordat ik ongie ga worden. Heb vooral last van gerommel/krampjes/steekjes in mijn buik, ben moe, plas veel.........

Ik wacht rustig af.....Als ik me er al te druk om maak kan het zelfs nog zo zijn dat je onbewust je ongie tegenhoudt.......En dat is het laatste wat ik wil, mijn cyclus is al zo onregelmatig!

Deel Deze Pagina