Waar zouden jullie aan denken bij deze symptomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Haha deal! Mn moeder is trouwens nog niet in de overgang en zij is 50.. verder geen zussen!

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Dankje! Dat ga ik gelijk vragen daar

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    @MissyC ik slik idd de pil! En hoor idd vaker dat je er ineens last van kunt krijgen... Ik hoop nog steeds dat mn man zich een keer laat steriliseren hihi

@Missappletree hmm geen veranderingen in de cyclus.. en krijg gewoon normaal de menstruatie in de stopweek

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Nee, ik bedoelde eigenlijk of op een bepaald moment in je cyclus de klachten verergeren. Rond de eisprong heb ik bijv. wel eens lichte pijn in de onderbuik en transpireer ik meer. Tegen de menstruatie aan pms en daarbij behorende klachten. Maar je bent blijkbaar aan de pil, dus dat zal dan wel anders zijn. ;)

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Lijken mij klachten wel!!! Heb al wat onderzoeken gehad en heel wat bloedonderzoeken gehad. Alles steeds in orde. Zweet me ook rot snachts!! Arts denkt aan stress. Dan maak je een bepaald hormoon aan waarvan je snachts gaat zweten. Door stress kun je heel veel klachten krijgen. Ik ga er nu maar van uit dat dat het is...

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mag ik vragen welke pil je slikt? Heb je toevallig de vervanger voor mycrogynon30? Ik hoor van vele kanten deze bijwerkingen van die pil. ...Google er maar eens op.

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Voordat je een bloedonderzoek laat doen, GEEN ijzertabletten of producten waar veel ijzer in zit eten, als je ijzer hoog genoeg is.. Wordt de B12 ed niet gecontroleerd.

8. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik denk schildklier (zit in je nek) of idd overgang..

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

zou ik ook zeggen, een van mijn zoontjes heeft dit altijd. Hij heeft ook astma

10. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    @Missappletree ohzoo nee dat heb ik niet

@Antares de pil Mylan.. slikte eerst idd microgynon

@tresje oh ook fijn als dat van stress komt! En een ander dekbed helpt er ook niet tegen?

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Welke pil heb je?? Ik had ook echt overgangsklachten vd mycrogynon , toen ik over ging op de yasmin (een lichte pil)verdwenen de klachten gelijk
    was toen 25

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een deel van die klachten had mijn zoon ook.. die bleek pfeiffer te hebben

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het kan inderdaad meerdere kanten op. Richting problemen met je lymfen, maar wat al veel genoemd is hormoon problemen klinkt ook heel logisch. Dat je het uitgezocht wil hebben lijk me niet meer dan logisch. Een bult/ vergrote klier moet sowieso even gecheckt worden als hij na verloop van tijd niet weer kleiner wordt.

Wat iemand al zei; schrijf al je klachten en symptomen op - ook diegene die onbelangrijk lijken... en neem dat mee. En neem eventueel iemand mee naar de huisarts, die je kan ondersteunen in je verhaal en die mee kan luisteren en je kan helpen beslissingen te nemen als bv je huisarts amper reageert.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar zou ik idd ook aan denken. Maar er is al bloed geprikt? Dan vallen je waarden blijkbaar binnen de normale marges en dan doet de reguliere geneeskunde niets voor je, want die kunnen daar ook niets mee.
    Ik ben zelf met dergelijke klachten bij een osteopaat geweest en daar enorm van opgeknapt.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zoek eens op struma.

Kenmerkend voor de bult.

16. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Het klinkt mij als stress.

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Klinkt als een snel werkende schildklier: heb der ervaring mee helaas.
    Val je ook af? Of blijf je op gewicht ondanks veel eten? Last van hyperactiviteit/onrust, slecht in slaap komen, slecht slapen, temperatuur wordt niet goed geregeld waardoor van te koud naar bloed heet en andersom, hartkloppingen, duizelig en hoofdpijn en kan nog wel ff door gaan.

Dit is vrij makkelijk te onderzoeken met een simpele bloedtest en met medicatie makkelijk onder controle te brengen. Heb 2 jaar medicatie geslikt en daarna gestopt. Nu al 2 jaar is de schildklier weer op orde

18. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    @rozemarijke er is afgelopen zomer bloed geprikt, toen had ik al een paar van deze symptomen en niks uitgekomen..

@lovewinnie haha nou denk dan eerder een traag werkende want val juist niet af en heb zo kg erbij als ik er niet op let! En dat van koud naar ineens bloedheet heb ik ook

19. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb werkelijk geen idee...maar ben wel benieuwd welke " dokter" het hier bij het rechte eind heeft straks;)

En voor jou hoop ik uiteraard dat het iets onschuldigs is en je klachten snel verdwijnen.

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    oooooh in dat geval hoef ik geen schoenen te eten!:D

Deel Deze Pagina