hoi hoi op deze mooie zonnige dag,viel er net een brief van de belastingdienst op de mat. hij werd al verwacht ivm stopzetten kinderopvang toeslag alleen ik snap m niet. er staat jaar/tijdvak 2014 en een bedrag ,gaat dit bedrag dan alleen over 2014? want het bedrag is een keer zo hoog als dat ik heb ontvangen aan kinderopvangtoeslag in 2014. of zit daar ook nog 2013bij ofzo?? er staat ook dat ik onlangs een brief heb ontvangen met beschikkings nr nla bla. maar die heb ik nooit ontvangen. er zou opgestaan hebben dat er mogelijk een verreking zou plaatsvinden met een eerder verleende beschikking. ik vind het prima hoor,geld ligt er wel ,maar vind het zo onduidelijk en zou graag weten waarvoor ik betaal. afgelopen jaren?? of 2014? want dan klopt het niet kan ik dat ergens terug zien?
Op de website van de toeslagen kun je bekijken welke beschikkingen je gehad moet hebben. Als het goed is staan ze allemaal daar op, ook degene die je onverhoopt niet per post hebt gekregen. Staat hij daar niet bij, dan zou ik even gaan bellen.
Als je moet terugbetalen krijg je altijd 3 brieven: de beschikking, De terugvordering en een brief met betaalmogelijkheden. Ze worden niet chronologisch verstuurd, dus het kan gebeuren dat je de ene eerder ontvangt dan de ander. 2014 begint al met betalen in 2013 (in december krijg je januari), heb je daar rekening mee gehouden? En anders inderdaad even inloggen en kijken welke maanden uitbetaald zijn Als er staat beschikking 2014, gaat het trouwens echt om de betalingen van het jaar 2014
Nee er staat alleen beschikking bovenaan. Er wat onder tijdvak/jaar 2014 Ik log wel even in op toeslagen.nl De andere brieven zullen nog wel komen dan.
hmz snap er echt geen reet van,de bedragen die op de beschiking verekend zijn kloppen niet met 2013 maar al helemaal niet met 2014 want dat heb ik stop gezet. en als ik kijk bij de beschikking die ok volgens hun nog ga krijgen op dr 21e van 2014 dan klopt het bedrag wel,waarop ik recht heb. kan het bedrag nergens verklaren. en kan ook geen beschikking vinden met het zelfde nr. wel 1die erop lijkt,maar daar mist een cijfertje. anyway die hele beschikking die ik vandaag ontvangen heb,staat nergens tussen geen 2012/2013/2014
Wanneer heb je het stopgezet? Het kan wel 8 weken duren voor je wijziging verwerkt is. En intussen sturen ze gewoon hun normale post, zeg maar.
heb al wel post gehad met de "goede bedragen" wat ik krijg aan toeslagen na de wijzigingen. ik bel maandag wel even.