Ik wil je toch adviseren je broeken eerder te ruim dan passend te kopen. Ik ben 16 kilo aangekomen in de zwangerschap en ik pas mijn broeken nog die ik met 15 weken gekocht heb. Terwijl ik toen twijfelde over een maatje kleiner. En het is al duur genoeg een hele nieuwe garderobe aan te schaffen. Laat staan dat je het twee keer moet doen. Ik heb de meeste kleren van prenatal. Vond zelf de kleren bij h&m niet echt geweldig. Maarja je word vanzelf minder kieskeurig
Bedankt voor alle reactie`s meiden! Ik ben redelijk goed geslaagd.. Heb bij de h&m een broek gekocht.. Bij Miss Etam verzoop ik in de broeken, ik zit namelijk rond maat 34/36.. Heb daar wel nog een leuk truitje gekocht.. Ben ook nog even bij de prenetal geweest en heb daar wat vestjes, truitjes enz gekocht.. De broeken zaten bij de prenetal wel oke, maar ik wacht nog een paar weken, dan zitten ze denk ik wat beter.. Ik kan nu even vooruit, en hoef niet meer met mijn knoop open te lopen!
Ik kan de knopen van mijn broeken nu al niet meer dicht, dus ben ook even bij de H&M wezen kijken en een leuke spijkerbroek gekocht. Ik vond dat ze wel meer leuke dingen hadden, vond zelf prenatal iets minder. Miss Etam vind ik normaal gesproken persoonlijk een beetje degelijk, maar misschien is de positiekleding wel leuk? Maar hij zit wel gewoon passend, dus ben nu wel erg bang dat ik er straks niet meer in kan. Ik hoor een beetje verschillende verhalen hierover?