Hoi dames! Hebben jullie ook een eigen blog? (zelf heb ik er geen, maar twijfel wel soms om eentje te beginnen hehe ) Ik vind dat altijd zo leuk om iemand te volgen die een eigen blog heeft over zijn of haar leven. Of over haar hobby bijv. schoonheid/koken etc. Of welke volgen jullie eigenlijk allemaal? (ik weet niet of ik het goed heb geplaatst?)
Ja die heb ik. Maar die kan ik hier niet plaatsen ( helaas) Ik volg veel blogs over arts&crafts, design en home decorating
Ja heb/had een blog. Heb hem pas even gerestyled. Incl. andere naam. Was wel klaar met het suikertaartjes bloggen hahaha. Verder volg ik een paar standaard sites/blogs. Maar daar schrijf ik ook voor. Love2bemama en goeiestijl. Dailyway.nl is mijn eigen blog.
Ja en soms kom je dan ook echt op ideetjes haha. Maar voor diegene een blog hebben, is dat ook moeilijk bijhouden ??
Ik hou een blog bij over onze kinderwens en de MMM. Verder volg ik alleen foodblogs (Pauline's keuken, Ohmyfoodness, Nombelina, Brutsellog) en beautyblogs (Miss Lipgloss, Beautylab, Beautygloss, Beautytreat).
ik had ooit een blog maar ben er eigenlijk mee gestopt zou het ook wel weer willen doen , ook het volgen vind ik erg leuk
Ik zou echt niet zonder bloggen kunnen! Is voor mij zo'n enorme uitlaatklep! Ik volg veel meiden die in een soortgelijke situatie zitten en daarover bloggen. Verder eigenlijk weinig..
mm ligt eraan, ik heb 1 knutselblog (voor kinderen) daar zet ik wat op als ik iets nieuws heb of als ik tijd heb. Maar ben nu met een 365 dagen project bezig, waarbij ik mijzelf als regel gesteld heb dat ik dus elke dag iets moet plaatsen. Maar ik blog via blogger (google) en heb een handige app, dus dan is het zo gebeurd.
Ik blog ook via worldpress ofzo hihi. Heb al een tijdje niks geplaatst dus goeie van je ik ga vanavond weer bloggen!
Ik had een 365 project, netjes afgemaakt. Daarna een ander blog begonnen om door te gaan met foto's, maar ik ben er helaas niet zo'n held in, dus mee gestopt.
Ik wil het elke keer, heb ook een blog aangemaakt, maar welgeteld 1 post geplaatst in een maand.. Tsja..
Ja ik heb een blog (foodlog) en besteed er veel tijd aan, maar het is zo leuk! . Ik blog meestal Turkse recepten maar ook andere lekkere recepten komen aan bod. Het is voor mij echt de kunst om duidelijke stap-voor-stap foto's te maken, mooie foto's van het eindresultaat, het recept duidelijk op te schrijven én er een leuke inleiding bij te schrijven. Plus reacties beantwoorden, blog 'promoten', social media bij houden...in totaal gaat er veel tijd in zitten maar het is echt mijn derde 'kindje' geworden. En ik krijg echt een kick als mensen vertellen hoe lekker het was of hoe blij ze met mijn blog zijn. Mijn mixed kitchen Ik post om de dag een recept, maar ik heb ongeveer nog 40 posts in concept klaarstaan dus dat is nooit een probleem. Zo heb ik nooit stress van 'oh ik MOET nu iets koken/fotograferen/schrijven'. Ik volg verder via Bloglovin' ongeveer 150 blogs, voornamelijk foodblogs van Nederlandse bloggers maar ook Engelstalige en Turkse blogs. Ter inspiratie en om te zien wat mijn concullega's uitspoken.
Oh ja, dat heb ik ook! Of als je ziet dat je blog gedeeld is op een andere website, of als je ziet dat er mensen door te googlen bij jou uit zijn gekomen (hoewel, gisteren was er iemand die had gezocht op 'wat heb je nodig voor een mobiele snackbar', dat vond ik niet heel vleiend ) Ik vind alleen je onderschrift vaak al zo lekker klinken, maar ik ben helaas alles behalve een keukenprinses..
Haha, ja die zoektermen zijn soms echt briljant . Ik ga ze dan ook weer googelen om te kijken hoe hoog ik uit kom . Laatst stond ik met mijn speculaascake bovenaan in Google, zelfs boven AH.nl nou dan spring ik echt een gat in de lucht Enne, je hoeft geen keukenprinses te zijn om lekker te koken! Daarom maak ik ook stap voor stap foto's, kun je zien hoe simpel het is wat lekkers te maken
Hmm, ik vind het altijd zo zonde van alle ingrediënten, omdat het zeer waarschijnlijk is dat het bij mij, hoe simpel ook, tóch nog mislukt, haha! Ik heb overigens ook één vaste bezoeker die altijd en eeuwig googled op 'Met m'n vingers in het stopcontact ................... ik leef voor de spanning ...................'. Waarom hij bij mij uitkomt, géén idee!
Ik blog inmiddels ongeveer een jaar. Vooral de eerste periode was het voor mij echt een uitlaatklep. De laatste maanden is het wat minder geworden omdat ik er vaak gewoon de energie niet voor heb en ook af en toe even niet meer weet wat ik moet bloggen. Ik blog over onze reis naar ons kindje, en sinds we zwanger ook over de zwangerschap en dat zal straks over gaan in bloggen over ons meisje. Ik volg voornamelijk blogs over dezelfde onderwerpen (zoals die van shaddixxx).
Ik moet zeggen dat ik weinig blog, ik vind het best moeilijk om een goede blog te schrijven. Ik kom er ook vaak niet aan toe om er voor te gaan zitten.