Wij willen binnenkort een weekje op vakantie Nu heb ik 2 huisjes gezien met allebei 3 slaapkamers Het ene huisje (A) is alles gelijkvloers,hier gaat onze voorkeur naar uit,maar er is daar nog 1 van beschikbaar en erg prijzig! Het andere huisje (B) heeft 2 slaapkamers boven en 1 beneden,een zitkuil en in de woonkamer staat de trap en daar zijn er ongeveer nog 65 van vrij van in totaal ongeveer 195 huisjes Het probleem is echter dat we een ondernemende peuter hebben (zitkuil en trap) Doordat er van huisje (B) nog zoveel beschikbaar zijn denk/hoop ik dat er nog een leuke last minute prijs komt maar dat weet ik dus niet zeker Wat zouden jullie doen? Gaan voor huisje (A) of toch wachten voor een eventuele last minute? Het duurt nog 2,5 week voordat we op vakantie willen
Centerparcs? Dan boeken via de duitse site, is vaak veeel goedkoper. En anders zou ik zeggen huisje A Anders word je gek..
Ik zou gewoon boeken. Over 2,5 week is het nog vakantie ws gaan de prijzen niet echt naar beneden. Is het toevallig het vennebos? Dan zou ik niet eens voor huisje met trap gaan, echt vreselijk!
Wij hadden geen voorkeur waar we precies terecht zouden komen behalve in Texel en 4 dagen van te voren geboekt dat scheelde echt een stuk meer dan 2,5 week ervoor
leistert is ook super leuk. zijn wij net 2 weken geweest... wij hadden kindvriendelijke vakantieboerderij..... traphekje en omheinde tuin.. ideaal!
Kun je het geld wat er nu betaald moet worden missen, dan zou ik nu boeken en huisje A nemen. Je wilt echt geen ondernemende peuter met een zitkuil en trappen. Dan blijf je de hele dag rennen en lijkt me niet dat je dat wilt in je vakantie. Is voor je peuter ook niet leuk. Vind je het geld belangrijker dan waar je terecht komt, dan kun je wachten, lastminute aanbiedingen scheelt vaak aanzienlijk, maar moet je wel geluk hebben dat er nog iets is wat je leuk vind en loop je dus het risico dat je niet tevreden bent met de huisjes die aangeboden worden.