wachten met boeken vakantiehuisje?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Wij willen binnenkort een weekje op vakantie
    Nu heb ik 2 huisjes gezien met allebei 3 slaapkamers
    Het ene huisje (A) is alles gelijkvloers,hier gaat onze voorkeur naar uit,maar er is daar nog 1 van beschikbaar en erg prijzig!
    Het andere huisje (B) heeft 2 slaapkamers boven en 1 beneden,een zitkuil en in de woonkamer staat de trap en daar zijn er ongeveer nog 65 van vrij van in totaal ongeveer 195 huisjes

Het probleem is echter dat we een ondernemende peuter hebben (zitkuil en trap)
    Doordat er van huisje (B) nog zoveel beschikbaar zijn denk/hoop ik dat er nog een leuke last minute prijs komt maar dat weet ik dus niet zeker

Wat zouden jullie doen?
    Gaan voor huisje (A) of toch wachten voor een eventuele last minute?
    Het duurt nog 2,5 week voordat we op vakantie willen

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Centerparcs? Dan boeken via de duitse site, is vaak veeel goedkoper. En anders zou ik zeggen huisje A Anders word je gek..

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou gewoon boeken. Over 2,5 week is het nog vakantie ws gaan de prijzen niet echt naar beneden.

Is het toevallig het vennebos? Dan zou ik niet eens voor huisje met trap gaan, echt vreselijk!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hadden geen voorkeur waar we precies terecht zouden komen behalve in Texel en 4 dagen van te voren geboekt dat scheelde echt een stuk meer dan 2,5 week ervoor

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Last minute scheelt altijd...;)

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

leistert is ook super leuk. zijn wij net 2 weken geweest...

wij hadden kindvriendelijke vakantieboerderij..... traphekje en omheinde tuin.. ideaal!

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Kun je het geld wat er nu betaald moet worden missen, dan zou ik nu boeken en huisje A nemen. Je wilt echt geen ondernemende peuter met een zitkuil en trappen. Dan blijf je de hele dag rennen en lijkt me niet dat je dat wilt in je vakantie. Is voor je peuter ook niet leuk. Vind je het geld belangrijker dan waar je terecht komt, dan kun je wachten, lastminute aanbiedingen scheelt vaak aanzienlijk, maar moet je wel geluk hebben dat er nog iets is wat je leuk vind en loop je dus het risico dat je niet tevreden bent met de huisjes die aangeboden worden.

Deel Deze Pagina