waar zwemluiers kopen op zondag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door VrouwtjeRomy, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Wij gaan zo zwemmen alleen kwam ik er gisteravond laat pas achter dat de zwemluiers op zijn!!! Ik kan het zwembad niet bereiken om te vragen of ze deze verkopen. Sommig verkopen ze wel en andere weer niet...

Ik woon in Utrecht en we gaan naar Den Bosch om te zwemmen in het Sportiom... Iemand een creatief idee om ergens luiers vandaan te toveren... benzine pompen misschien? Makro..? Tzal wel niet maargoed wat is er wel open?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb er liggen maar woon niet echt om de hoek (tilburg). is er nergens koopzondag in de buurt?
    zwembaden waar de luiers verplicht zijn verkopen ze ook zwemluiers. is er nisk op de site te vinden van het zwembad

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Er zijn tegenwoordig veel supermarkten open op zondag, die even bellen of ze zwemluiers hebben.

Bij het Sportiom heb ik nooit zwemluiers gezien.

4. VrouwtjeRomy

Helaas heeft de AH die hier open is geen zwemluiers, dat was namelijk ook onze eerste ingeving... Welke winkels zijn nog meer open met mogelijke zwemluiers?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Winkels koopzondag zijn meestal pas 12:00 uur open. misschien gokken zonder.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bij sportiom inderdaad nooit gezien. De makro is in den bosch niet open, wel die in Breda, zwemluiers hebben ze er wel.

Er zit vlakbij een grote AH misschien is die open? Benzinepompen hebben denk ik geen zwemluiers.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Die is vanaf 11 uur open, heeft de prenatal wel zwemluiers? Ik heb ze daar nooit gezien volgens mij?

9. VrouwtjeRomy

prenetal is om 11 uur open maar weet niet of ze zwemluiers hebben...

10. VrouwtjeRomy

Als de macro zwemluiers heeft dan is het opgelost we rijden nml langs vianen en daar is de macro al vanaf 9:00 open... maar hebben die echt zwemluiers???

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb ze in Breda wel gezien, bij de babyspullen.
    Van huggies.

Anders bel je ze op, of lukt dat niet?

12. VrouwtjeRomy

nee gaat niet service center is gesloten op de zondagen...

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij de meeste zwembaden kan je zwemluiers kopen.
    Ik zou anders even naar het zwembad bellen en vragen of ze die hebben.

14. VrouwtjeRomy

Daar was ik ook al opgekomen voor ik het plaatste hier haha maar die nemen niet op, je krijgt een keuze menu: Druk 1 voor openingstijden, druk 2 voor prijzen. Dan als je niet kiest word de verbinding verbroken.

niet eens een 3 voor zwemluiers :(

15. VrouwtjeRomy

Naja we gaan nu vertrekken als ze geen zwemluiers verkopen mogen hun de drollen uit het water vissen!! Laat mn zwemdag niet verpesten door een vreselijke klantenservice, eigen schuld dan he...

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Lekker sociaal... omdat jij dus geen luiers in huis hebt moeten andere mensen tussen de stront zwemmen?

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij prenetal hebben ze wel zwembroekjes met een ingewerkt luiereffect. weet niet hoe je dat noemt :). zijn geen wegwerp maar dan kom je ookniet meer zonder te zitten, kunt hem gewoon wassen :)

18. VrouwtjeRomy

Nee omdat het zwembad geen luiers hebben mogen ze strond vissen, gelukkig poept de kleine meid lekkere kleipoep! Geen diaree dus kwestie van een netje en hoeppaa. Maar het is niet fris nee.

Maar alles goed achteraf, Makro had idd zwemluiers en daar reden we toch langs!

En geloof me al die mensen gezien daar waren wij nog een van de sociaalste.... t was wel echt een aanrader dat zwembad zeg!! Echt super!

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Een zwembad is niet verplicht zwemluiers te verkopen hoor. Jij moet gewoon je zaakjes op orde hebben en anders een week later gaan zwemmen. Gatverdamme!

Had je hier in de buurt bij de zwembaden ook niet hoeven proberen, daar kicken ze je zo de deur uit.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ehmm volgens mij is het zwembad niet verantwoordelijk als jij geen zwemluiers hebt!
    Ze verkopen toch ook geen zwemkleding!
    Dus inderdaad...lekker sociaal!

Maar goed het is dus toch gelukt.

Deel Deze Pagina