waar zwemluiers kopen op zondag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door VrouwtjeRomy, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja was vorige keer ook flink verbaasd: kindje kreeg gewoon in het zwembad snoepjes en een pakje drinken. Vond het knap aso. Doe dat uit het zwembad in zo`n zitje!

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Haha nou toen ik mijn reserve zwemluier had weggegeven aan een vader die er een vergeten was had ik er geen meer toen ze idd had gepoept en toen vroeg ik of ze er eentje hadden en die badmeester zei dus heel simpel: nee joh als dat gaat drijven daar hebben we een netje voor, dat vissen we er zo uit dus je kunt gewoon zonder gaan zwemmen.

Ik ben toen naar huis gegaan.

Ik heb ook een keer in het baby badje gezien dat een baby zo'n dunne diarree had dat het gewoon door de luier heen kwam dan zijn die keutels die gewoon in het zwembroekje van mn dochter blijven zitten een stuk hygiënischer hoor ;)

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff...hier beide jongens nog nooit een zwemluier aangehad. Heel simpel gezegd vroeger hadden ze die ook niet.
    Inmiddels is er ook geen dilemma meer omdat ze allebei zindelijk zijn.
    maar hier bij het babyzwemmen raden ze een zwemluier altijd af. Ook gaf zij aan dat er maar weinig babys waren die tijdens het zwemmen poepten.
    Ik heb overigens voor onze oudste wel zo'n soort zwembroekje met elastieken randjes langs de benen gehad die in geval van het tegen zouden houden. maar hier hebben ze ook nooit gepoept tijdens het zwemmen.

-vind overigens de redenering dat het zwembad dan pech heeft wel een beetje kort door de bocht-

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier een dochter die echt bijna altijd in het zwembad poept!
    Dan is ze zeker 1 van de weinigen ;)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Schijnt wel echt zo te zijn dat kinderen vaak niet poepen in het zwembad. Waarschijnlijk is jouw dochtertje een uitzondering consider:)

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Wat ben ik blij dat ik in Den Haag woon en het hier altijd koopzondag is en enkele supermarkten ook gewoon open.

Jenna heeft ook nog geen 1x in het zwembad gepoept. Wel een paar keer in bad (toen het bad net vol was uiteraard ;))

7. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel

lijkt me sterk dat een badmeester dat heeft gezegd

ben vorige x ook wezen zwemmen met lorenzo in het sportiom

was er ook een klein kindje die in het water had gepoept

en toen werd er netjes tegen die moeder gezegd

dat ze het zelf eruit moest halen

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Geloof me...als een drol in aanraking komt met water...gaan er heel snel kleine stukjes poep afbrokkelen.
    Als je dan nog een schepnetjes ofzo moet halen...dan ligt er dus echt al wel wat in het water.

Ik heb hierin jammer genoeg ervaring...valerie poept ook regelmatig in bad ;)

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hihi ja dat heb ik ook een keertje gezien met babyzwemmen mamsie mocht het gewoon zelf doen, onze "juf" zei juist "daar zijn zwemluiers voor gemaakt" (deze moeder was het niet vergeten maar deed er gewoon nooit 1 om.

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

voor 3 weken geleden ben ik met mijn zoon wezen zwemmen,hij is 2,
    hij kreeg een grote slok water binnen en begint te kokhalzen, ik probeer hem nog gauw op de kant te zetten maar ben te laat....

hij kotst het water onder, en het drijft overal naar toe,

ondertussen blijft zoonlief spugen dus ik ren gauw naar de wc die gelukkig niet ver is,
    maar mooi wel dat hun dat op gingen vissen hoor.... anders drijft het alle kanten op.... ik kan mijn zoontje ook niet alleen laten met dat spugen, dat vind ik op dat moment echt belangrijker dat ik bij hem ben dan dat ik zijn stukken kots ga opvissen.

wbt de reactie van ts,
    tja als je kindje in het water poept terwijl je wel een zwemluier om hebt vind ik eigenlijk dat hun het best kunnen opvissen, maarja dat is mijn mening,

doe je extra geen luier om...dan vind ik ook dat je het gewoon zelf kunt opvissen.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier in tilburg moeten kleine kinderen zwemluiers aan net zoals zwembandjes verplicht zijn. doe je dit niet kun je omdraaien. er zijn hier trouwens wel luiers te koop bij de kassa (wel 3 euro ps) zodat ouders niet kunnen zeggen 'oeps vergeten" want daar doen ze gewoon niet aan mee.

Deel Deze Pagina