hey wij zijn sinda zondag erachter gekomen dat we papa en mama worden maar nu had ik de dokter en vk gebeld en moet morgen al op echo voor de zekerheid. ik heb onder in mijn buik gevoelige plekken al sik er op duw net alsof het blauwe plekken zijn maar verder heb ik nergens last van. ze zei niet om je bang te maken maar voor de zekerheid dat het niet in de eileider is blijven zitten, maar dan moet en we het afbreken. kan het ook zo zijn dat het al van groei komt want ze zei dat dat ook kan. hebben meidenhier meer ervaring mee. groeten joel hoop dat het goed is
Ik had op sommige plekken ook pijn als ik er op duwde. Maar als je nu een echo laat maken, zie je nog echt bijna niks hoor. Kijk maar eens in me album Daar zie je een echo van 6 weken en 2 dagen. Hoop wel dat alles goed is met jullie kindje. En gefeliciteerd met je zwangerschap
Meid, mag ik je één goede raad geven: ga lekker vroeg naar bed (dan is het zo morgen), probeer niet piekeren en wacht gewoon de echo af... Klinkt misschien een beetje onaardig maar echt niet zo bedoeld hoor! Je hebt er zo weinig aan om je nu druk te maken terwijl je niets weet. En je mag tenslotte al lekker snel voor een echo dus het is in elk geval fijn om te weten dat je VK je verhaal serieus neemt en het zekere voor het onzekere wil nemen, toch? Hou er rekening mee dat er nog niet veel te zien is hoor! Misschien alleen een vruchtzakje en een begin van een dooier, maar het is nog zoooo klein. Heeel veel succes morgen! Uiteraard hoop ik op goed nieuws voor je...
ja maar moest dat van de vk moet er dalijk naar toe hoop dat het niks is dan dankje en jullie ook proficiat
ja dat zei mijn vriendin ook al dat het heel klein was maar maakt mij niet uit als het maar niet in eileider zit daar gaan ze voor kijken als goed is ga er zo naar toe. ik had toch nog goed geslapen haha groeten