shit kan dit kwaad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

verdorie. ik was net een broodje aan het eten en even later zet me kleintje het op een geweldig gebrul. dus ik vlieg er naar toe met dat stomme broodje in me hand. vliegt er een heel klein stukje tonijn precies op haar lipje. heb het gelijk weggehaald en afgeveegd met een nat doekje. is het erg als ze per ongeluk toch de smaak ofo er van binnen krijgt? overigens is ze nu wel weer stil. misschien nu al gek op vis. nee seriues vind het echt heel rot.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

ach, dat zal heus niet hoor! ;) Als je nou had geprobeerd om haar dat broodje tonijn naar binnen te werken, :p

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Geen paniek...geeft niks. Zolang ze niks heeft ingeslikt..

4. henkie24

poe gelukkig. nee ze heeft niks ingeslikt lijkt me. heb het meteen weggehaald. ja je zouden er in stikken zeg.... :( ze heeft inmiddels een volle fles op en ligt tevreden tte kijken. ga ik weer verder met me broodje :p

5. Nee hoor, dat kan echt geen kwaad...

en stikken in een klein stukje tonijn....denk het niet hoor ;)

6. henkie24

nee misschien niet nee :) pffff was de schrik gewoon hoor. zelf zit ze nu echt te kijken van, mens maak je niet druk haha.maarlse zo krijsen dan wil je er zo snel mogelijk zijn en soms dan zo nerveus, zeker als ze dan ook nog es zo wild met dr hoofdje doen brrrr

7. haha henkie, ik ken het hoor, ik had ook zo,n krijsert ;)
    Je kan er flink nerveus van worden....

Deel Deze Pagina