Mening geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chamaro, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik wou graag weten wat jullie van mijn zelf ontworpen (met paint :p) geboorte kaartje vinden..
    Ik heb het rustig gehouden, omdat ik gewoon niet van die drukke kaartjes houd.
    Ik wou het zelf ontwerpen, omdat ik geboortekaartjes uitkiezen gewoon veel te duur vind..;)

Tips zijn welkom!

Ze staan in mijn album..

Ik ben echt slecht in ontwerpen vind ik zelf.:oops:
    Dus je mag gerust eerlijk zeggen wat je ervan vindt..:)

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Niemand? :(

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    op zich vind ik t idee leuk, maar heb t gevoel dat ik wat mis.. miss een klein plaatje nog bij de foto van de baby?
    maar verder kan t makkelijk hor

4. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik vind het een heerlijk kaartje! Lekker rustig, to the point!
    Ik houd ook niet van druk en deze bevat geen franjes. De voorkant is duidelijk, de binnenkant ook. Ik zou juist niet aan de binnenkant ook nog met plaatjes beginnen. Dat maakt het nl weer erg druk. Houden zo!

Trouwens.....het is jullie kaart. Ben JIJ er blij mee, dan is het toch goed. Wat interesseert het jou wat anderen ervan vinden?

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Leuk gedaan hoor. Al vind ik de kleur een beetje soft. Zou sneller voor creme of een knalkleur gaan. Maar dat is persoonlijk.

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Vind het een leuk kaartje maar ik mis idd ook nog iets (alleen weet ik niet wat)

Vind de test op de binnenkant erg leuk!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind de kleuren niet zo mooi, ze doen wat ouwelijk aan. Ik zou eerder meer voor wit gaan of juist voor felle kleuren.
    En de tekst 'geboorte' vind ik ook niet zo, ik zou het dan leuker vinden als de naam van jullie kleine er zou staan.

En tsja, het spijt me zeer, maar paint is hier absoluut niet voor bedoeld. Installeer dan een proefversie van op z'n minst paint shop pro, maar eigenlijk is zelfs dat nog knudde. Is er niet iemand die je kan helpen die er wat meer verstand van heeft?

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan met poobies of geboortepost ook erg leuk dit samenstellen, hebben ze ook leuke voorbeelden, ik vind het een beetje TE simpel..

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zou 'geboorte' veranderen in : Geboren! Net wat enthousiaster. Of in *naam* is geboren!

je tekstje links binnenin -tussen het speelgoed en de hond...- vind ik trouwens erg leuk.

En ik zou idd ook eens op geboortepost kijken :)

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik vind hem op zich leuk, maar zou eerst een proefdrukje laten maken. Weet niet of het zo mooi geprint wordt uit Paint.

De tips van Poobie en geboortepost vind ik erg goed. En het gedichtje is leuk!

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik persoonlijk vindt de kleuren niet zo heel erg mooi.

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    De tekst is superleuk!
    Verder vind ik -persoonlijk- de kaart niet mooi. De kleuren vind ik TE rustig, en het verdere ontwerp mist iets. Wat? Hmm, misschien toch iets meer 'beweging' in de kaart, zoals een foto of plaatje ofzo.. Misschien kun je nog wat verder kijken op internet om wat ideeen op te doen?
    Kijk dit eens: http://www.babygrafix.nl/geboortekaarten_design.html
    of : http://www.babygrafix.nl/geboortekaarten_concept.html

Maar het blijft je eigen kaartje en als jij er blij mee bent, moet je ze gewoon versturen, het is jouw babytje en jouw aankondiging :)

(wij hadden ook wel een beetje 'apartere' kaart moet ik zeggen, mijn man is een muziekgek en dus kozen we voor een lp als kaart:
    http://www.babygrafix.nl/geboortekaarte ... X072a.html

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hoi meiden!

Echt super bedankt voor de tips.!
    Hier kan ik echt wat mee..:D
    Ik zal zeker op de sites kijken om ideetjes op te doen..;)

Nu ik trouwens het kaartje vanochtend weer terug zag, vond ik de kleuren idd een beetje ouwbollig..;)

Aan Boni001 : Ik ga idd eerst even een proefdrukje maken, om te zien of het wel mooi lijkt als het gedrukt is..;)

Meiden nogmaals super bedankt voor jullie tipss..;)

Liefs

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wat je ook kunt doen: neem het idee mee naar de drukker (eventueel in andere kleuren) en vraag of hij dit voor je kan maken.

Wij hebben het ook gedaan met onze trouwkaart, alleen toen aan een vriend gevraagd om een ontwerp te tekenen. Uiteindelijk met een stickie naar de drukker en gevraagd of hij dat kon drukken. Scheelde een boel geld en het is erg mooi geworden!

Zo kun je dus je eigen ontwerp wel gebruiken, zonder misschien de slechte kwaliteit van Paint!

Ik vind het kaartje trouwens wel leuk bedacht en een lekker eenvoudig ontwerp hebben!

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja dat kan ook nog.!:D denk dat ik dat ga doen.
    Want ik denk dat de kleuren niet mooi worden als ik dit via paint doe idd..;)
    thanx voor de tip..:D

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb het kaartje nu fellere kleuren gegeven
    En het woordje "geboorte" veranderd in "geboren!" ..
    klinkt idd veel enthousiaster..
    Verder doe ik er geen plaatjes of zo bij want daar hou ik totaal niet van..
    Wil het gewoon rustig houden..;)
    Heb ook even een voorbeeldfoto van een baby erin verwerkt, lijkt tenminste dan iets anders..:D

Ze staan in me album..

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind m zo inderdaad leuker, alleen zou ik die gekleurde figuren boven de foto waar "geboren" doorheen staat weghalen. Maar verder vind ik t echt niet verkeerd gedaan hoor.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wat een verschil :) ! Leuk! De foto staat er zo ook mooi in, met dat ietwat wazige randje!

Alleen (sorry!) misschien het lettertype van geboren, nog aanpassen aan hetzelfde als wat je aan e binnenkant gebruikt? Eventueel allemaal 'kleine' letters, in plaats van hoofdletters, soms komt dat wat beter over, omdat ze hoofdletters wat te hard maken, of gekke vormen geven...

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Printtechnisch gezien: je kunt die zwarte rand beter weghalen anders ga je dat dus ook op het geboortekaartje zien. Dat is niet zo mooi...

Ik vind het kaartje overigens nog steeds niet zo :) Ik zou er echt iemand bijhalen. Iemand van wie je weet dat die gene heel creatief is en handig met computers?

20. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb psp ;) ... En ben dol op freubels maken ... :D ... Maak namelijk ook bewerkingen op canvas :D

Deel Deze Pagina