waaraan kan je merken dat een baby het koud heeft?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WesDaan, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0mandy0o

o0mandy0o Lid

3 jan 2009
    68
    0
    0
    limburg
    toevallig is gisterren iemand van het conseltatie bureau hier geweest
    ook ik had lekker 2 kruikjes en goed warm aangekleed waarop ik toch wel wat commentaar kreeg
    een baby hoort zijn eigen tameratuur te regellen en te koude handen en neusje maken niks uit als zijn nekje mar warm is
    je zou wel even van te voren het bedje kunnen opwarmen maar het is veel gevaarlijker als hetwarm is ze kunnen beter ietjes kouder hebben dan veel te warm
    e nu is het nog niet zo koud buiten he laat staan dalijk als het vriest hoe willen we ze dan warm houden
    veel suc6 ermee allemaal
    groetjes

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik heb mijn zoontje gisteren een rompertje met korte mouw aan gedaan een pyama en sokjes.
    En een extra dekentje dus een dubbelgeslagen en dan een enkele er overheen.
    Nou hij sliep gewoon weer als voorheen.
    van 20.30 tot half 2 en van kwart voor 2 tot half 6.
    Dus ik denk dat hij het toch een sortement koud had.
    Dus dat was heerlijk een nachtje met zijn tweetjes in bed ipv met zijn drietjes...

3. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Mijn kleine meid heeft het overdag snel te warm maar s'nachts is ze toch kouwelijk (net als ik)
    We hebben enkel glas en op haar kamer is het in de nacht ongeveer 16 graden. Maar gevoelsmatig echt kouder.
    Ze slaapt dan ook in een romper met korte mouw, een pyama, een slaapzak met mouwen, een laken, en 2 dekens. Dan nog komt ze nog wel eens s'nachts en voelen haar benen koud. Dus te warm heeft ze het echt niet... Gek he? Dat verschilt dus erg tussen de kleintjes.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

En dan vindt men dat ik mijn baby te warm kleed op een kamer van 's nachts 17 graden en hij heeft niet eens een pyama aan en deken over zich heen!
    Ieder kindje is anders en als je goed naar je kindje kijkt kan je het niet fout doen.

Deel Deze Pagina