Helpt strippen nu wel?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Liesje76, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

Ik weet niet of dit topic bij zwangerschap of bevalling moet staan, maar ik plaats het maar even hier.

Maandag wil de vk mij toucheren en als het kan gaan strippen, dan zal ik 38w1d zijn.

Nou ben ik bij mijn dochter ook 2 keer gestript en dit heeft niks geholpen en is pas geboren bij 41w6d.

Kan dit betekenen dat het deze keer ook niet zal helpen?

Wie heeft er ervaring mee dat strippen bij de 2e wel geholpen heeft?

2. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Mijn vk wil morgen ook proberen te strippen. Ze zei dat het bij een tweede vaak idd meer succes heeft. Dus ben benieuwd en lees ook even mee!

3. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik ben maandag morgen op 18/10 gestript, en op 19/10 om half 5 s morgens is onze dochter geboren. Ze is ons eerste kindje, bij ons heeft het strippen wel degelijk geholpen. De weeën begonnen maandag middag al, 3 uur na het strippen

4. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat het per keer verschillend is, net zoals zwangerschappen verschillend kunnen zijn. Strippen kan pas als de baarmoeder al wat verstreken is.
    Succes, hopen dat het werkt!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wow wat willen ze bij jou vroeg strippen zeg, is dit voor een bepaalde reden?

Hier niet gestript de eerste keer omdat ik ingeleid werd, maar bij een vriendin van mij had het super succes, dezelfde dag nog bevallen!

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

bij de eerste heeft het bij mij wel erg goed geholpen. alles zat nog potdicht en de v.k zei ook van geef het niet al teveel hoop want je kans is erg klein dat er iets zal gebeuren. maar nog geen 2 uur later kreeg ik regelmatig harde buiken die die avond omzette in weeen.

het is een beetje onvoorspelbaar dat strippen.
    bij de tweede.hmmm tjsah dat moeten we nog maar afwachten.

waarom gaan ze eingelijk nu al een strippoging bij jou doen? 38weken is daar toch nog redelijk vroeg voor?

7. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ben vanmiddag rond 13.00uur gestript, maar denk niet dat het iets heeft gedaan. Zou het alsnog vannacht kunnen aanslaan? Behalve wat harde buiken voel ik niets. Die harde buiken had ik de afgelopen dagen overigens ook al..

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Mijn vk zei dat strippen pas effect had (kon hebben) na de 40ste week. Ten minste een reeel effect dan he, misschien als je het bij 38 wk doet dat 1% er toch op bevalt..
    Bij mij heeft het niks uit gemaakt, bij beide 2 keer gestript en bij beide alsnog ingeleid (42 wk en 41+3).

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja er is er een reden voor, ik loop al sinds begin juni met pijn in de onderbuik, waarvan ze niet weten waar het doorkomt. Ben al een keer of 10 in het zkh geweest hiervoor maar ze weten het niet.
    Ik ben gewoon zo slecht te pas dat ze willen proberen of ze het wat vroeger op gang kunnen brengen.

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Ik ben gestript toen ik al weeen had, had 2/3 cm en na het strippen kwamen de weeen om de 5 minuten en daarvoor om de 10 minuten, dus voor mij heeft het geholpen dat alles iets sneller zou gaan....Heeft in totaal nog 30 uur geduurd , maar ach dat ben je zo vergeten ( uhum not) hihi.

Deel Deze Pagina