hallo dames zoals hierboven heb ik laatste dagen enorm last van harde buiken en zins gisteren vind ik mn urine stinken en doet het wat zeer met plassen, ik ben op moment 34 weken zwanger, voor 2 weken terug nog urine laten testen en deze was goed, iemand ervaringen mee ??
Die harde buiken horen er wel bij denk ik. Misschien oefenweeen. Maar ik zou toch een beetje urine binnenbrengen bij de HA. Je weet nooit of je een blaasontsteking hebt of krijgt. Het is blijkbaar gemakkelijk te verhelpen.
Een test van 2 weken geleden zegt niks over het feit dat je nu wel een blaasontsteking kunt hebben. Ik zou het even laten checken en het ook zeker op kweek laten zetten. Een verwaarloosde blaasontsteking kan bij een zwangere namelijk leiden tot vroegtijdige weeën.
Ochtendurine opvangen, in koelkast bewaren en dan morgen even naar de huisarts brengen. En als er nu weer niks uit komt vragen of ze een dipslide doen of op kweek naar het lab.
De urine die je opvangt is inderdaad het beste een ochtendurine en dan het liefst een midstream urine: Een gewassen plas opvangen: wat is dat, hoe doe je dat? | Mens en Gezondheid: Diversen Ik word nu ook behandeld voor blaasontsteking