2x dat ik iets wat ik normaal prima te eten vind vies vond. 1e keer was het rijst, nu was het brood. Smaakte echt vies.
De eerste zwangerschap had ik het zo koud! Ik lag in september met een pyjama, sokken, een kruik en een dikke deken in bed. Dacht dat ik ziek werd, op 10 dpo positief getest, toen viel het kwartje in week 4 echt mega buikkrampen/obstipatie. Tweede zwangerschap een weeïg gevoel, maar volgens de echoscopiste met mn dunne BMS geen kans op een spontane zwangerschap. Dus nergens meer op gelet. Op 11 dpo getest ivm een etentje en tegen alle verwachting in een positieve test. 2 rondes terug een biochemische zwangerschap, daarbij heb ik duidelijk de innesteling gevoeld en trekkende liezen. Ik dacht met 9 dpo positief getest, maar deze liepen daarna weer af.
Eerste zwangerschap op de rand van m'n bed zitten en het gevoel hebben dat iemand gewichtjes aan mijn tepels had genaaid Dit werd een vmk, en de maand erna meteen weer zwanger en precies hetzelfde. Wist meteen dat het weer raak was. Nu deze zwangerschap niets, maar dan ook niets anders gevoeld dan normaal. De gewichtjes kwamen echt pas in week 5 ofzo, maar voor NOD niets gevoeld.
Ik had 2 dagen lang menstruatiekrampen op en af. Ik was de eerste dag overtuigd dat ik ongesteld zou worden maar toen ik die 2de dag ook nog krampen had en geen menstruatie te bekennen was, besloot ik de volgende ochtend te testen. Dit was 1 dag na mijn NOD. Had verder eigenlijk alle symptomen die ik normaalgesproken ook had met een aankomende menstruatie! (Pijn onderrug, licht gevoelige borsten en hoofdpijn) Alleen de krampen waren te fluctuerend waardoor ik een vermoeden kreeg
Ik heb sinds mijn eerste zwangerschap ook aardig wat dingen gevoeld voor menstruatie, zonder zwanger te zijn. Opgeblazen, misselijk, obstipatie, pijnlijke borsten, branderige tepels, moe, emotioneel, prikkelbaar, slecht slapen, levendig dromen, van alles... De enige dingen die echt alleen bij zwangerschap kwamen waren zwakke straal en moeilijk op gang komen van het plassen en bandenpijn (bij 2e en 3e). Bij eerste was ik niet bezig met zwanger worden, ik dacht dat ik aan het ontpillen was. Na 2 weken menstruatie krampen, vermoeidheid en pijnlijke borsten kreeg ik opeens rare reuk/smaak, slechte eetlust en misselijkheid. Maar ja, toen was ik dus al 6-7 weken zwanger... Bij tweede kreeg ik klachten ongeveer 2 dagen voor NOD, maar positieve test kwam pas op dag 10 na NOD. Eisprong laat geweest, maar wist ik niet. Bij echo een week teruggezet. Bij derde voelde ik me vanaf 10 dpo zwanger, maar ik heb gewacht tot 12 dpo. Toen was test meteen duidelijk.
Ik had totaal niets door bij beide zwangerschappen. Bij beide testte ik 2 dagen na NOD positief en was dat voor mij het eerste teken. Alleen mijn man zei deze keer de week voor de positieve test: ben jij zwanger ofzo? Omdat ik zo vergeetachtig was.
Vermoeidheid en lichte misselijkheid bij mijn 3 goede zwangerschappen, vanaf ongeveer 9dpo. En bij alle zwangerschappen een hoge basale lichaamstemperatuur.
Dit gevoel is ook zeker opvallend bij mij... De afgelopen maand vreselijk last van ondervonden... en ook nog last van andere symps Na getest te hbbn, plus bloedonderzoek... negatief resultaat. I just can't
Hier heb ik beide keren de innesteling gevoeld door de typische trekkende steekjes in m’n liezen en onderbuik
Normaal had ik pas rond nod pijnlijke borsten. Nu al een week eerder. En rond diezelfde periode voelde ik me ziekig, vooral wat duizelig, hoofdpijn, enorm moe en een weeïg gevoel. Pas een week later begreep ik wat er aan de hand kon zijn toen ik een paar dagen voor nod al een positieve test had.
Eerste zwangerschap werd ik s'nachts wakker van echt pijnlijke borsten op 12dpo. Tweede zwangerschap had ik trek om eens lekker te frituren, dat gebeurt niet vaak maar vond ik nog geen teken. En toen gingen we eten en toen smaakte het me voor géén meter, haha. Dus toen dacht ik, dit is gek. Dit was op 11 dpo. Dag daarna ook vlagen misselijkheid en ook weer pijnlijke borsten.
Alle keren (dit is mijn 7e zwangerschap, want ik heb 4 miskramen gehad) een felle steek in mijn buik ter baarmoederhoogte als ik moest niezen. De eerste paar keren schonk ik daar geen aan, maar bij zwangerschap nummer 4 wist ik het vanaf dat moment zeker en was dat de aanleiding om te testen. Meestal zat ik dag zo'n 2 a 3 dagen voor mijn verwachte menstruatie.
11 dpo, doordat onze kat pontificaal op m'n buik ging liggen, terwijl onze kat totaal geen schoot kat is en echt nooit bij ons lag..
Ik word altijd (dit is mijn derde zwangerschap) eerst misselijk, zeg maar zo'n beetje direct na de innesteling. Dit is voor mij meestal reden om te testen
Rugpijn (vanaf 7/8dpo), gevoel dat eisprong er aankwam (10dpo) en bloedverlies (4dpo). Niet allemaal dezelfde ronde. Rugpijn 3 van de 4 keer, eispronggevoel 2 van de 4 keer, bloedverlies 1 van de 4 keer.