Voelde me nu al een paar dagen niet lekker. Licht misselijk, zwaar gevoel baarmoeder, en super droge ogen de afgelopen week!
Paar grote zere onderhuidse pukkels op mijn onderrug (heb dat anders vrijwel nooit), gevoelige borsten. En geen ongesteldheids kramperig gevoel, helemaal niks daarvan. Eerste keer zwanger merkte ik vrijwel niets op. Bovenstaande beschrijving merkte ik ook totaal niet op dat ik zwanger was hoor, achteraf alleen opgevallen. Alleen door beide keren met 1 dag voor nod een test te doen, die gelijk knal positief waren, erachter gekomen.
Ik had al een aantal dagen ENORME krampen, maar echt niet uit te houden. (Niet kunnen staan of zitten, moeten overgeven van de pijn) Ik was nog maar een maand gestopt met anticonceptie, dus dacht dat mijn eerste menstruatie eraan zat te komen. Toen ik naar de dokter ging en vertelde dat deze pijn echt niet uit te houden was, deed ie een test en dat was een knaller. Als ik erna rekende met de echo's zal ik toen zo'n 17 dpo geweest zijn.
Ik merkte dat ik een zwaar gevoel had in mijn baarmoeder en een soort trekkende pijn. Zere borsten en moe. Positief getest op 14dpo, 10 dpo, 13 dpo, 8 dpo, 8 dpo, 18 dpo en 12 dpo (helaas maar 2 gezonde zwangerschappen)
Ik had een vieze metaal smaak in mijn mond. Dit krijg ik altijd van pijnboompitjes, maar die had ik niet gegeten. Ik ging op Google zoeken waar je het nog meer van kon krijgen, toen ik las dat het ook kon voorkomen bij zwangerschap. Dit was op DPO12 en had nog niet getest, volgende dag getest en duidelijke streep. Het was een onverwachtse zwangerschap, dus vandaar dat ik nog niet getest had.
Wat een leuk topic! Bij mijn eerste zwangerschap had ik rond 8dpo pijnlijke en zware borsten. Normaal heb ik dat pas rond nod. 9dpo testte ik positief. En nu zit ik weer op het wachtbankje (banner klopt niet), hopelijk zijn deze dagen gauw voorbij.
Ik moest huilen tijdens het kijken van een oudste bij Hollands got talent. Niks voor mij! Was toen vermoedelijk 11 dagen dpo en testte licht positief
Bij bbz extreem emotioneel denk vanaf 12dpo. Innesteling overduidelijk gevoeld, felle steek links (eileider links is ook verwijderd). Bij miskraam 's ochtends honger (heb ik nooit) en ook emotioneler dan normaal. Bij zwangerschap van onze zoon weeïg gevoel vanaf 10/11 dpo en vanaf 5+6 voor het eerst heel even misselijk en vanaf week 6 volop kwaaltjes (pijnlijke borsten -maar dat kwam en ging in het begin!, honger, voortdurend iets moeten eten, veel maagzuur). Op 10dpo een vaag lijntje en vanaf 12dpo duidelijke oploop (Ovitrelle gespoten wegens terugplaatsing cryo). Op 15dpo krampen alsof mijn baarmoeder eruit viel. Daarna niet meer gehad. Van emoties weinig last gehad. Gek, omdat het bij de twee zwangerschappen waar het mis ging/mis was, ik dat wel had.
Dankjewel allemaal voor jullie ervaringen! Blijf vooral plaatsen, is leuk om te lezen. Ik zit ondertussen weer op het wachtbankje, 3dpo vandaag. Heb een heel erg irritant gevoel in mijn buik als ik loop, net of er een bal in mijn baarmoeder zit ofzo. Dit zegt natuurlijk niks zo vroeg. maar ik vind het wel irritant en vraag me af of dit normaal is. Dit heb ik niet elke ronde, maar heel af en toe.
Totaal andersom, ik had normaal al pijnlijke grote borsten voordat ik ongesteld moest worden. En nu had ik er juist geen last van.
Kokhalzen tijdens het tandenpoetsen. Zodra dat begint weet ik eigenlijk dat ik zwanger ben. Alle 4 de keren nu gehad. Dat was ook over toen het mis bleek te zijn bij de vroege miskramen.
Levendige dromen, echt een kwaal die ik alleen heb als ik zwanger ben. Zere borsten, sterke reuk en vlokjes in mijn urine.
Had het gevoel dat er ‘iets’ in de weg zat daar binnen. Toen 11 dpo positieve test maar twijfelde nog wel of het geen pregnyl meer was, de volgende testen liepen op dus toen was wel duidelijk dat het echt een zwangerschap was ♥️
Mijn zoontje ging weer met hoofd op mijn buik liggen en kusjes geven, en nadat getest had 10 dpo werd de melk wat minder plus pijnlijker
Moe maar toch 2 keer per nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen, vreemde dromen die echt aanvoelen. Af en toe een zwaar gevoel in m’n baarmoeder maar vooral veel last van m’n onderrug. Ik ben bekend met bekkeninstabiliteit dus ik hoop dat dat zo lang mogelijk wegblijft.
Leuk topic! Ik had rond de innesteling steken in mijn onderbuik en erna de dagen bleef ik last van krampjes houden, last van mijn darmen, wat moe en hele levendige dromen.. Wat ik ook raar vond, was dat ik nu een soort ‘gevoel’ had van dat ik zwanger zou zijn. Minder twijfels dan andere maanden. En dat ik goed kon wachten met testen i.p.v. 5 dagen voor mijn nod al willen testen haha