Tweede test lichter dan eerste (?)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jenna83, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hallo,

Mijn eerder vraag is weg gehaald zie ik, dus daarom stel ik m maar nog een keer.
    Want ik heb twee dagen geleden een test gedaan en die was duidelijk positief. dat was op mijn NOD. 2 dagen later, vandaag dus weer met ochtendurine een test gedaan, ook duidelijk positief, maar een stuk lichter van kleur, daarnaast heb ik niet zoveel klachten meer.

was vanaf mijn eisprong tot mijn NOD echt niet lekker. misselijk, borsten deden zeer.de dag van mijn NOD knallende hoofdpijn, duizelig etc.

nu vandaag voel ik dat dat allemaal veel minder is geworden. heb niet echt ergens last van, behalve lichte krampgevoel in mijn buik, maar dat heb ik al vanaf de eisprong.

och, ik voel me heel erg bang nu. bang voor een miskraam. t is toch zo dat als je klachten afnemen en je test minder positief is je een miskraam kan krijgen?
    iemand hier ervaring mee?

jenna, mama van een zoontje van 2

2. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hey!

Ik weet het niet hoe het bij jou zal zitten, maar dit had ik ook! 's middags licht streepje, s'morgens stuk lichter. Maar ben nu gewoon gezellig 12 weekjes zwanger en de beeb zwemt gezellig rond. Ik had waarschijnlijk de avond er voor te veel (water) gedronken...

succes!

3. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    ok thanks voor je antwoord. is een geruststelling. ik kijk het wel gewoon aan. zal me wel teveel druk maken ofzo.

jenna

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    was het dezelfde soort test? Het verschilt ook veel per merk namelijk.

5. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    ja was exact zelfde test, maar de controlestreep was bij deze test ook lichter. het zijn goedkope testen van babyboom, van die stripjes. zal wel daaraan liggen.

jenna

6. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    ik had dat ook de 1e test was duidelijker dan de volgende test en de 1e was gewoon overdag gedaan dus geen ochtend urine en de volgende de volgende ochtend wel met ochtend urine!
    Maar ik ben echt zwanger hoor heb echo gehad en er zat iets in! ;) En het hartje klopt! :)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey Jenna, dat had ik ook, sávonds een vrij donkere test en de ochtend erop was ie veel lichter, niet alleen de teststreep maar ook de controlestreep.

geen zorgen, ook het af en afgaan van symptomen is heel normaal. je bent nog maar net zwanger dus ze komen vast nog dubbel en dwars terug ;)

Deel Deze Pagina