Wij gaan aan onze 4e IUI-poging beginnen en ipv het slikken van clomid ga ik straks Menopur spuiten. Ik weet nog niet hoeveel EH, dat krijg ik morgen te horen, moet dan nl voor uitgangsecho in het ziekenhuis zijn. Ik ben heel benieuwd of en welke ervaring jullie hebben met spuiten van Menopur. Ik weet dat ieder mens er weer op eigen manier op reageerd, maar ben gewoon benieuwd. Van de clomid had ik de nodige bijwerkingen, maar was allemaal best te doen (voor mij....voor mijn vriend soms wat minder ).
Ik start dus met 75 EH (=1 ampul). Gisteren dus de eerste geprikt, het viel gelukkig mee. Natuurlijk zul je de ene keer ook wel eens wat minder prikken en zal het wel gevoelig zijn. Gister was gelukkig een goede . Vrijdag mogen we alweer voor 1e FM, omdat de gyn goed wil kijken hoe ik reageer op de Menopur. Jammer dat er nog geen reactie zijn van mensen die ook Menopur gebruiken of hebben gebruikt. Nouja, gewoon afwachten dan maar hoe ik er zelf op reageer.
spannend aldonza!! lijkt me best rot om zelf dagelijks te spuiten.... hoeveel dagen moet je dat doen? volgens mij, als alles een beetje goed verloopt met eitjes groei bij ons beiden, lopen wij aardig gelijk! ik krijg volgende week dinsdag (cd14) pas weer mn eerste FM... ik hoop dat de menopur bij jou snel zn werk doet!! liefs elfje
Hai Elfje ik moet het nu dus minimaal 5 dagen spuiten, maar ik verwacht nog wel wat meer dagen. Dat wordt dus met die echo's bekeken en bepaald hoeveel eenheden (=EH) ik dan moet spuiten. Nu dus voorlopig 75 EH tot vrijdag en dan opnieuw bekijken. Ben ook wel heel benieuwd hoe ik erop reageer. Ik wist bij die Clomid (ik slikte het meestal van maandag t/m vrijdag.......tja, heb echt heel regelmatige cyclus...euvel is dus alleen dat ik ook elke keer nog regelmatig ongesteld wordt :x )dat ik rond het eind van die week daarop meestal de inseminatie had........liep meestal vrij gelijk op. Nu is het weer even afwachten...