Salima in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Salima, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Hallo lotgenoten,

Salima in de MMM, had gehoopt dat het nooit zo ver zou komen, maar dat is het helaas wel.

Vorige week ben ik voor het eerst bij de gyn. geweest na een jaar gestopt te zijn met de pil. Sindsdien onregelmatige cyclussen en na 4 ronden tempen en negative ovulatietesten nergens een eisprong te bekennen. Zelf dacht ik dat ik te weinig hormonen heb (zit in de familie) voor eisprong.

Ik heb nu een week later de bloeduislagen en de uitslagen van de uitstrijkjes binnen en die zijn allemaal goed :( Nu weet ik het niet meer verder :( Dacht dat ik aan de clomid zou moeten gaan, maar dat zit er dan zeker niet in als de hormoonhuishouding oke is toch?
    Mijn man moet nu zijn zaad inleveren en dan zien we wel verder...Hoop zo dat dat in orde is :rolleyes:

Ben nu echt bang dat er wat ernstigers aan de hand is. Herkent iemand zich hierin?

Groetjes

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Salima,

Balen dat je hier moet komen maar toch: welkom!
    Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat er aan de hand is met je. Maar weet wel dat mijn hormonen ook prima waren en toch ik een jaar lang geen regelmatige cyclus had (en dus geen normale eisprong). Ik kreeg ook gewoon Clomid. Dus het is niet gezegd dat ze er niets aan doen.

Hoe dan ook, veel succes, ik ga je volgen dus hou ons op de hoogte!

GR. Cindy

3. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    dank je wel voor je reactie! ow ik dacht dus echt hormonen is oke dus eisprong ook,maar zo makkelijk werkt dat dus niet. Dacht meteen aan enge lichamelijke dingen zoals verklevingen enz. Ik hoop dat de IUI bij jou direct aanslaat en je gauw zwanger bent! Als er nieuws is laat ik het weten! Ik hou je ook in de gaten!

Groetjes

4. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Wil je even heel veel succes wensen in deze spannende tijd! Lees hier graag hoe het met je verder gaat!

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi Salima, wil je ook even heel veel succes wensen meid!

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Salima,

Helaas gaat niet altijd alles zoals je wilt.. erg jammer dat je de MMM in moet. Het is geen makkelijke weg, wil je daarom heel veel succes wensen met alles! Hoop dat je snel zwanger mag worden ;)

7. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Dames, bedankt voor jullie reacties. Erg lief van jullie! Fijn dat er zo´n forum is zodat mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten zich begrepen voelen. thanx! Ik houd jullie op de hoogte!

Erika en Enise ik zie dat jullie een IUI achter de rug hebben. Ik hoop zo dat het raak is voor jullie! En Zora ook jij veel succes en sterkte!

8. Hoi Salima,

Ik herken het helemaal, die gevoelens van angst. Ik had dit gevoel ook, begin dit jaar. Toen bleek mijn waarde in het bloed niet goed te zijn en na wat testen kwam de uitslag dat ik een traag werkende schildklier heb. Wij zijn nu inmiddels twee jaar bezig, waarvan het laatste jaar in de MMM. Ik heb dinsdag mijn derde IUI gehad en zit nu op het 'wachtbankje'. Ik hoop dat je wens maar snel uit mag komen. Maar dat gun ik natuurlijk iedereen hier op het forum!

groetjes Wannabe a Mom

9. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Hoi Salima,

Ook hier alle uitslagen goed maar wel vreemde cyclus: dus nu aan de Clomid. Hoop dat jullie snel van start kunnen!

10. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female

Hoi hoi,

ja gek si dat dan he. dan ga jer er zo van uit dat het niet goed zit met je hormonen dat je gewoon verbaast bent als het in orde is :rolleyes: Ik denk dat ik ookaan de Clomid moet geziende vreemde cyclussen en tem.curves... Ik zie in je ondertekening dat je naast Clomid ook aan de IUI moet :( Meestal geven ze toch eerst een paar maanden Clomid voor ze met IUI starten? Snap het niet helemaal...

11. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    De IUI komt voort uit het feit dat mijn vriend trage zwemmers heeft.
    Ben in principe wel `blij` dat we meteen met IUI kunnen starten. Ik krijg ook de Clomid ómdat we met IUI starten, want die 2 gaan samen. Het is heel goed mogelijk dat ik al wel zwanger was geworden als er geen trage zwemmers waren. Maar goed, dat weet je nooit zeker natuurlijk

12. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Ow oke op die manier. nu snap ik het. Toch vind ik het indd wel ´goed´ dat je meteen met IUI mag beginnen. Ze kunnen ook zeggen, nou probeer het nog maar een poosje want jouw schildklier is wel oke. Ik hoop dat het direct aanslaat! Succes!

:D

13. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Dag dames,

ik ben weer bij d egyn. geweest en gelukkig waren mijn man´s zwemmers goed! Hij had er 117 mln. waarvan 45 % goed beweeglijk (moest mijn. 30% volgens mij) Dus volgens de gyn. ligt het niet aan hem. ik heb een echo gehad en baarmoeder en eileiders zagen er goed uit. alleen 1 ding, ik had te veel follikels.. In combinatie met mijn onregelmatige korte cyclussen, negatieve ovutesten en temp.curves gaat ze ervan uit dat ik geen eisprong heb.

Ik mag daarom de volgende cyclus met Clomid 50 mg beginnen. Op CD 21 bloed laten prikken en kijken of het aanslaat. Hoop zo dat het nu wel gaat komen, want geen ei is geen zwangerschap... We gaan met volle moed engoede hoop nu echt van start!

Nuage heb je je IUI al gehad?
    Enise veel succes met je IUI morgen! Hoop dat t lukt! K duim voor je..

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Salima,

Wat een goede uitslag van je man! Jammer dat jouw uitslagen niet zo best zijn, maar gelukkig kan je er wat aan doen he? Bij mannen is dat veel moeilijker. Hoop dat Clomid gaat werken en je snel zwanger mag worden ;)

Bedankt, jij ook heel veel succes!

15. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    He ladies,

ik heb een leuk nieuwtje: ik ben zwanger!
    Ik had me voorgenomen een maand alles te alten rusten en dan de volgende cyclus met volle moed te starten met Clomid. Ik zat maar te wachten en te wachten op mijn mentruatie en die kwam maar niet. Wel last van hele gevoelige en pijnlijke borsten..Ik dacht nee dit kan niet waar zijn. 1e test op woe 24-12 was negatief...(maar wel erg vroeg gedaan)

Toen ben ik nog even met mijn mannetje een lang weekend weg geweest en gisteren weer getest en ja hoor, een heel licht streepje, maar het is een streep! Ik kan het echt niet geloven. Uitgerekend nu na precies een jaar en net voor het starten met Clomid..

Ik hoop dat jullie ook gauw verblijd mogen worden!

Dikke kus, Salima

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Salima, echt geweldig! Ben erg blij voor jullie, gefeliciteerd meid, geniet ervan ;)

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoooo..jij gaat wel heel leuk he tnieuwe jaar binnen. Helaas natuurlijk geen champagne morgen om 00.00 uur..maar ach, dat zal de pret vast niet drukken :D

Van harte gefeliciteerd!

18. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Dank jullie wel meiden! Inderdaad erg leuk om zo het nieuwe jaar in te gaan. Ik wilde het mijn man pas vertellen vlak voor 0:00h, maar kon het echt niet langer voor me houden... dus heb het al verteld! :p Jammer he, was wel leuk geweest :)

Oja ik drink sowieso geen alcohol dus ga niks missen!

Ik hoop echt dat jullie gauw net zo blij mogen worden met een klein wondertje!

19. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Helaas helaas, wij zijn ons kleintje verloren.. :cry: Het was te mooi om waar te zijn :cry: Ik had vanaf het begin al hele erge krampen waarvan ik dacht dit zit niet goed... Mijn vermoeden werd bevestigd, vrijdag begon ik te bloeden en gisteren is door de verloskundige bevestigd dat dit een miskraam is.. Dag lieve kleine, je was welkom :cry:

Ik ben dus weer terug in de MMM. Hopen dat een curretage niet nodig is. A.s donderdag een afspraak voor een echo :(

20. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhh dat meen je niet! Veel sterkte :(

Share This Page