Pijn bovenbeen, onder de knie en rechts van scheenbeen

Discussie in 'De lounge' gestart door lovieyou, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik maak me zorgen. Hiermee moet ik naar de huisarts en dat ga ik ook doen, maar ik was toch benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
    De laatste tijd heb ik regelmatig wel eens last van mijn rechterbeen. Het begon boven mijn knie en nu doet het ook pijn rechts van mijn scheenbeen (aan de buitenkant). Het voelt alsof er iets vanbinnen aan mij knaagt, zo'n zeurend gevoel. Het is niet constant, het komt en gaat. Soms houd het 2 dagen aan en kan ik niet slapen van de pijn en dan heb ik er een aantal dagen geen last van.

Ik ben trouwens 1.70 lang en weeg 60kg. Geen hardloper of fanatieke sporter. Het komt ook niet na inspanning, ik sta er soms in de ochtend mee op.

Ik voel geen bult of iets dergelijks van buiten af, maar het lijkt wel of iets soms de boel afknelt daar. Ik voel me daarnaast verder ook niet helemaal fit. Iemand ervaring? Of ideeën?

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Tsja dit kan echt zo veel zijn. De enige tip die ik je kan geven is ga naar je huisarts.

3. lovieyou

Begrijp ik.. En ik gaf ook aan dat te doen, maar was benieuwd of er mensen zijn met zo'n zelfde soort ervaring. Blijkbaar is dat niet t geval.

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Blokkeer het je lopen? Ik doel op etalage benen...

5. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Kan misschien een beknelling van zenuwen zijn? Dat is een zeurende pijn die uitstraalt naar de(onder)benen.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Bij mijn hernia had ik er ook last van. Als je zit kun je je been omhoog doen alsof je hem op de tafel legt?

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    mijn verhaal! ik heb het al 3 jaar. en niemand weet wat het is, ene zegt een beknelde spier.
    maar lopen doet soms pijn. liggen en zitten is dan een ramp.
    van binnen doet het pijn maar je ziet niets;...

8. lovieyou

Bedankt voor jullie snelle reacties! Sorry voor mijn late reactie..

Het belemmerd mijn lopen niet,ik kan eigenlijk alles doen. daarom denk ik ook niet dat het mijn spieren zijn. Het lijkt mijn bot. Gister kreeg ik ook opeens steken in mijn heup (?) zelfde been. Maar alles, is niet constant.. Het komt en gaat. Ik zal maandag even naar de HA gaan. Ben nu toch wel benieuwd.

Deel Deze Pagina