Ben benieuwd wat eruit komt. En even vraagje.. Kost dat geld een taxateur? En hoe heb je die gevonden? Ik wil ook een aantal dingen laten taxeren.
Kijk nu wordt het spannend! Ondanks dat de stoelen totaal mijn smaak niet is (maar ja dat heeft weinig te maken met waarde) ziet het er wel uit als dat het meer waard zou kunnen zijn. Maar na de taxatie moet er nog net iemand zijn die het wil kopen. Ik ben wel heel benieuwd
Ik denk dat de waarde best meevalt...misschien 50 euro per stoel en de tafel nog eens 150 euro. Maar sowieso wel meer dan 90 euro Ook echt totaal mijn smaak niet. Moet je wel echt het huis voor hebben.
Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik ben wel heel benieuwd nu. Een beetje 'Tussen kunst en kitsch' op ZP.
waarom moet ze dat geven aan haar vriendin dan? Ze heeft de tafel en stoelen gekocht van iemand die ze niet kent...
Niet slecht! Alleen nu nog iemand vinden die dat ook wil betalen, want 'mooi' zullen de meeste mensen het niet vinden inderdaad. 😅
Ik denk dat ik (en met mij een hoop anderen) verkeerd gelezen hebben. Ik dacht juist wel van iemand die ze kon. had over het woord NIET heen gelezen. . Maar super leuk dat het meer waard is. Nu nog een koper vinden! Suces leuk!
Wat lelijk!! Hahaha...sorry hoor Dat is nog eens leuk winst maken! Ik hoop voor je dat er iemand is die ze heel graag wil hebben
Ze moeten inderdaad je smaak zijn. Maar hoe oud zijn ze dan? Ik vind het verhaal erachter eigenlijk veel interessanter.
Ja een taxatie kan zeker helpen. Al moet je er niet vanuit gaan dat je dat bedrag ook krijgt. Een verkoopprijs ligt toch vaak lager.