Cadeau bruiloftceremonie

Discussion in 'De lounge' started by Olympia, Feb 17, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olympia

Olympia Fanatiek lid

Oct 16, 2020
    1,047
    1,679
    113
    Female
    Binnenkort gaat iemand die heel dicht bij me staat trouwen.
    Ivm wat andere zaken en corona, wordt er nu enkel een ceremonie gehouden in het gemeentehuis in besloten kring. Het echte feest zal waarschijnlijk in de zomer plaatsvinden.

Nu zit ik in een dilemma wat ik zal doen qua cadeaus e.d.
    Eigenlijk was ik van plan om gewoon een groot cadeau te geven tijdens het feest, zeker omdat je het dan samen kunt doen met een groep anderen. De ceremonie zelf is verder ook niet zo uitgebreid, maar het voelt toch raar om met lege handen te komen. Het is natuurlijk wel een bijzonder moment waar ik aandacht aan wil besteden.

Ik ben echter compleet inspiratieloos! Heeft iemand een goed idee?

2. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,539
    17,469
    113
    Wat wil je uitgeven?

3. Olympia

Olympia Fanatiek lid

Oct 16, 2020
    1,047
    1,679
    113
    Female
    Geen idee eerlijk gezegd:oops:
    Voor het feest zat ik te denken aan 100-150 euro. Een deel daarvan kan ik natuurlijk nu al wel gebruiken.
    Dus 1 klein en 1 groot cadeau, of 2 gemiddelde cadeaus?

4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,683
    10,906
    113
    Female
    Paraveterinar
    Ik had voor mijn zusje en zwager een pakjet gemaakt (met onder andere dingen van vroeger zoals vakantiejam en crackers). In het pakket had ik een snijplank gedaan waarop hun trouwkaart en datum op gegraveerd is.

https://mrbeen.nl/product/ronde-snijplank/

toch3 likes this.
  5. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

Nov 7, 2013
    831
    443
    63
    Ik heb mijn bruiloft heel klein gevierd en heb toen o.a. een heel mooi beeldje gekregen als aandenken. Bij ons was het door een kunstenaar uit mijn geboortedorp gemaakt, een hart van twee personen. Dat vond ik zo mooi en uniek dat deze nog steeds prominent hier in huis staat.. Misschien iets in die richting..

6. artie

artie Fanatiek lid

Sep 27, 2021
    3,710
    4,041
    113
    Female
    Wij hebben vooral geld gekregen, bloemen en wijn
    Verder ook nog een wellnessbon, fotoshoot en 2 vakantie bongobonnen
    Met alles heel blij
    Iets gepersonaliseerd zoals de snijplank wat hierboven al gezegd is zou ik ook wel heel leuk gevonden hebben. Iets wat meer smaakgebonden is zoals een schilderij of beeld zou ik zelf moeilijker vinden, daar ben ik nogal een moeilijke in in wat ik mooi vind. Ik ben trouwens wel van plan om met een deel van het geld misschien een mooi schilderij te laten maken voor ons nieuw huis.
    We hebben bewust wel gezegd voor een bijdrage aan onze aankomende verhuis\verbouwing als mensen iets vroegen wat we graag wilden krijgen (en gezegd dat we natuurlijk niet trouwen voor de cadeaus dus dat dat echt niet nodig is ;))
    Bij ons wat het trouwens ook enkel trouw in de gemeente nu, feest volgt ook later als er weer wat meer kan en mag.

7. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,546
    10,451
    113
    Ik zou blij worden van een van de valk hotel bon.

Thee/ koffienpakket van een theewinkel op de dag zelf

8. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Dan zou ik het grote cadeau op de ceremonie geven, gezien het daar om draait.
    En dan bij het feest een kleiner cadeau of envelop met geld.

9. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,818
    4,599
    113
    Ik zou bij de ceremonie iets persoonlijks doen (gegraveerde wijnglazen, hun trouwkaart ergens op laten drukken (herinneringenkist voor de bruiloft voor de pen, het trouwboekje, de gekregen kaarten etc in te bewaren), een luxe gegraveerde pen, zoiets.

En dan zou ik met het feest zelf, een envelop geven :)

10. Olympia

Olympia Fanatiek lid

Oct 16, 2020
    1,047
    1,679
    113
    Female
    Bedankt voor het meedenken! :)
    Ik heb nu bedacht om een spel te geven, dat vinden ze allebei leuk!
    En er dan misschien een heel pakket voor een leuke avond van te maken met bijv. whiskey ed, daar zijn ze allebei fan van.

Heeft iemand nog leuke ideeën voor een spel? Ze spelen nu veel Kolonisten van Catan ed.
    Graag wel een spel wat ook met z'n tweeën gespeeld kan worden!:)

Athina likes this.
  11. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,638
    381
    83
    ..
    Skye

Share This Page