Ik was gewoon even benieuwd wat jullie meningen hierover zijn. Je koopt een bon bij vakantieveilingen met een waarde van 50 euro. je kan er 2 euro voor betalen maar ook 65 euro. Nu wil je hem inleveren bij de webshop want er is ook een leuke actie 15% korting als je dit weekend besteld. Maar je kan nu maar 1 code invoeren. Mijn mening: Een waardebon staat niet gelijk aan een kortingsbon vind ik. Dus eigenlijk vind ik dat ik mag profiteren van beide kortingen? Het is verder echt geen groot probleem, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik vind ook dat het twee verschillende dingen zijn dus dat je mag profiteren van allebei. Ik ben het ook al eens tegengekomen met een waardebon. Wel gewoon besteld maar ik vond het een vreemde regeling.
Ik vind het ook twee hele verschillende dingen. Met een cadeaubon van een kledingwinkel kan je ook gewoon SALE-artikelen kopen tenslotte..
Een waardebon vertegenwoordigd een geldwaarde vind ik en een kortingsbon geeft een voordeel. Dus ik vind het zeker 2 verschillende dingen. .... Maar heel vaak wordt er duidelijk bij vermeld dat iets niet in combinatie met.....kan. Dus als er een voorwaarde vermeld staat dat de waardebon niet icm andere acties kan houdt het op helaas.
Bij de waardebon staat niks vermeld. Op de site staat 15% korting niet in combinatie met een andere kortingsacties en verzendkosten. In theorie heb ik natuurlijk wel korting door de waardebon goedkoop te hebben gekocht. Maar dan moeten ze het geen waardebon noemen. Ik had ze overigens gemaild. En als voorbeeld gebruikt dat als je een cadeaukaart invult je ook niet kan profiteren van de extra korting. Daar konden ze niks aan doen, want het systeem pakt maar 1 code? Lekkere service 🤔