iemand ervaring met de babykadoos => hostess?

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by annika, Jul 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Zojuist las ik dat de babykadoos (2e gratis doos via etos/felicitas) bij je thuis wordt gebracht door een hostess?? Klopt dit? Ik heb de doos namelijk 2 x aangevraagd omdat ik binnenkort ga verhuizen en de 2e doos niet mis wilde lopen. Nu heb ik de eerste 'zwangerkadoos' dus wel al 2 keer kunnen ophalen.
    Ik vind die dozen erg leuk, maar ik zit eigenlijk niet echt te wachten op een hostess die bij thuis komt ?

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ja dat is minder ja, maar als je je niets laat aansmeren en duidelijk maakt dat je bv niet veel tijd hebt of zo dan is het zo gepiept. Volgens mij viel die doos best tegen toen, kwamen allemaal leuke dingen uit weet ik nog maar die kreeg je alleen bij een bestelling of abo van een of ander. Weet eigenlijk niet meer precies wat er in zat. Is wel zo'n echte deur aan deur verkoopster hoor die langskomt, poeh poeh wat kon die "verkopen" zeg :rolleyes:

3. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Daar was ik dus al een beetje bang voor.... Maarre, nu wordt de doos dus ook nog eens 2 keer aangeboden op 2 verschillende adressen? (bij mij dus vanwege verhuizing...) Jammer dat je die 2e doos niet ook gewoon op kan halen bij Etos.

4. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik zit eerlijk gezegd ook niet echt te wachten op een hostess in huis. Heb al zo'n hekel aan een telefonisch verkooppraatje. Dus laat staan bij mij thuis. Maar goed, ik neem aan dat je die 2e gratis doos ook kan weigeren, toch?

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,277
    2,978
    113
    Hoi annika,

Wij hebben ook zo'n hostess aan de deur gehad. Ze geven de 2e doos af en proberen gelijk een aantal dingen te verkopen. Bij ons ging het om een pakket (soort strandtas) met allerlei nubby producten, abonnementen (tijdschriften en disneyboeken) en "hotel de botel". Dit is een koffertjessysteem met in elk koffertje een ander thema. Leuk, maar prijzig. Ik geloof iets van €200,- Wij hebben het alleen wel gekocht. Tot nu toe (dochter is nu 9,5 maand) staat het gewoon op haar kamer. Je kan dit pas gebruiken als ze wat ouder zijn. In elk koffertje zit volgens mij wel een boekje. Die zou je voor kunnen lezen.

Als je niets wilt kopen moet je dat ook niet doen. Jij bent de baas! En laat je geen schuldgevoel aanpraten.

Lotte

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ja tuurlijk, maar volgens mij kun je hem ook krijgen zonder het praatje moet je maar een smoes verzinnen of zo... mss dat iemand daar tips voor heeft?

7. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Ja dat zou mooi zijn Ayla! ;) Maar dit moet toch vaker voorkomen lijkt mij? => dat men zich 'dubbel' inschrijft vanwege bv verhuizing. Een beetje stom achteraf, maar ik heb een andere naam en uitgerekende datum opgegeven bij de 2e inschrijving. Dus die hostess komt in ieder geval ook 1 keer bij het oude huis langs waar ik op dat moment niet meer woon? Zullen die nieuwe bewoners wel denken.....
    Of bellen ze eerst voor een afspraak?

Kan die doos inderdaad ook gewoon 'afslaan' ik begreep geloof ik al dat er niet veel bijzonders in zit?

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ja ik heb die koffertjes toen ook gekocht voor m'n dochter.
    Elk koffertje heeft een eigen thema en is voor verschillende leeftijds groepen.
    In een hoop koffertjes zitten boekjes...maar ook videobanden (weet niet of dat nog hetzelfde is) en een hoop spelletjes en doe dingetjes.
    Helaas heeft me dochter d'r nooit naar om gekeken :(
    Was dus veel geld voor niets.
    En tja...die hostess...ik heb er niet zoveel last van.
    Ik koop gewoon niets van d'r.
    Waar ik wel gek van werd/word...is de ongeloofelijke hoeveelheid aan belletjes die je krijgt zodra je overal je zwangerschaps pakketten hebt besteld.
    Alsof het een vrijkaartje is om je te stalken!
    pffff kan daar echt niet tegen hoor!

9. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Als ze de 2de doos bij je willen komen brengen (als je dus bevallen bent)bellen ze eerst voor een afspraak. Ze komen een praatje houden over de aan te smeren spullen. Allemaal dure dingen. Heb toen een boekenset gekocht van Kiddo(met al die koffertjes) en nog een boekensetje van Zwijsen. Ze vertelde dat dat merk Zwijsen ook wordt gebruikt op de lagere school enzo en dat je je kind er alvast aan kan laten wennen voordat ie naar school gaat. Ik heb me om laten praten toen en het dus gekocht. Het staat nu nog steeds in de doos in de schuur. :( Spijt, spijt, spijt!!! Je begrijpt wel dat ik straks bij de 2de die hostess gewoon laat komen om die doos te brengen en voor geen eurocent koop! Hahaha! Heb een mooi excuus dat ik alles al heb. :D

Groetjes Suus

10. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik heb ze 2x op bezoek gehad, en de eerste keer was ik nogal overdonderd. de 2de keer had ik er niet zo`n zin in, en heb ook gezegd niet veel tijd te hebben
    ze ging mijn hele tafel volbouwen, met boekjes en prutteltjes. enigste wat ik heb genomen is een abonement op veronica. maar verder mag ze best komen dit keer, maar ik koop toch niets.

11. natanya26

natanya26 Bekend lid

Jul 13, 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hahaha,

We zijn ook allemaal hetzelfde, we laten ons van alles aansmeren! Bij mijn eerste heb ik de Zwijssen boekjes besteld, en hij leest ze met veel plezier! Ook heb ik het foto album besteld met zijn naam en geboortedatum erin gedrukt, en een naamplaatje voor als we naar het strand gaan of op vakantie, maar bij de volgende bestel ik in ieder geval geen boekjes meer, die heb ik nu genoeg!!

Groetjes Yvonne.

12. wolkje

wolkje Actief lid

May 16, 2006
    179
    0
    0
    hihi, ik heb me gelukkig niets laten aansmeren!
    ik zei gewoon bij alles dat ik er nog even over na wilde denken, hihi...
    verder vond ik de gratis spulletjes bij de hostess erg tegenvallen... bij ooit een volgende keer haal ik alleen de gratis 1e doos op en laat de hostes niet meer langs komen!

13. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Ik denk niet dat ik zo'n muts thuis laat komen.
    Ik heb er gewoon geen zin in.
    En inderdaad er zit niet veel bijzonders in die doos hoor. Tenminste bij mijn twee oudste kinderen niet.
    Ik heb bij mijn zoontje ook die koffertjes laten aansmeren. Maar die heb ik na een paar dagen teruggestuurd naar de firma met de mededeling dat ik me bedacht had. Dus daar was ik vanaf.
    Bij mijn dochter had ik een koffertje met een konijn erin en 4 boekjes besteld. Dit vond ik erg leuk en niet zo duur. Mijn dochter is nu 6 en onafscheidelijk van haar konijn.
    Groetjes,

14. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Hier is ze geweest
    Ik heb haar gelijk gezegd dat ik niets zou kopen zonder overleg met mijn vriend (we hadden dus al afgesproken dat ik niets zou kopen ;) ).
    Dus heeft ze niet doorgedramd en ik heb niets gekocht.

Share This Page