heb net een spoelmiddel gekregen van de apotheek ... die heeft ook gezegd dat ik het aan moet kaarten morgen bij de verloskundige ... heb de tandarts gebeld en die zei dat zodra ik bevallen ben ze me gelijk kunnen helpen... zit bij een angst tandarts... de antibiotica die je krijgt als je zwanger bent amoxiciline ben ik overgevoelig voor dus vandaar dat ze me die niet geeft alleen in uiterste nood. ben daar begin van mijn zwangerschap heel ziek van geweest. wist alleen niet dat dat van die was ... maar dat is dus de enigste antibiotica die je krijgt als zwangere vrouw en anders moest een gynaecoloog het voorschrijven dat ik gelijk onder controle blijf ofzo ... ivm de kleine... pff wat een gedoe ik wil gewoon een griepje is allemaal veel makkelijker... dankjewel voor jullie begrip en lieve woordjes ... en tips natuurlijk... ik heb net gespoeld en dat schijnt ook tegen de ontsteking te werken omdat de kies open is... dus laten we het maar hopen
@Diamantje sorry ik bedoelde het niet zo, ik heb denk ik wat last van mezelf/hormonen. Sterkte met je tanden.
Bij deze wil ik iedereen even bedanken voor het medeleven gisteren vandaag na veelvuldig overleg en boze gezichten van de gynaecoloog naar huisarts en tandarts toch antibioticum gekregen en volgende week een afspraak voor behandeling de gynaecoloog vond het schandalig dat ze me lieten lopen ermee en zei SO WHAT dat ze weeen KAN krijgen ... ze is 35 weken dan bevalt ze togh het kindje is groot genoeg en gezond dus gewoon behandelen.... ik heb weer even alle moed van de wereld en dus ook weer het gevoel dat ik de wereld aankan... DANKJEWEL ALLEMAAL voor de lieve woordjes en de steun
Wat goed te lezen dat er nu toch iets aan gedaan gaat worden! Tandpijn is vreselijk! Ook suc6 met je fybro en de kleine. Het zal zwaar worden maar kop op, je hebt nu al zoveel meegemaakt.. dit gaat je zeker lukken meid!
wat fijn dat je je al een stuk beter voelt.. wil je even heel veel sterkte wensen met alles en wat fijn dat je lieve mensen om je heen hebt!! Dikke knuff fay
Gelukkig dat je gyn gewoon heeft doorgepakt! Fijn dat je binnenkort geholpen kunt worden. Sterkte met alles!
Dat vind ik dan wel weer netjes.. Misschien handig om je eerst te verplaatsen in een ander. Het lijkt me een hele boterham die zij moet slikken, dus klagen mag zij zeker wel! Ontopic.. Fijn dat je geholpen wordt! Kiespijn is ECHT de meest vervelende pijn die je kan hebben vind ik.. Op een gegeven moment doet heel je hoofd er zeer van.. Dat had ik net na de bevalling en daar werden mijn mooie momentjes toch even door verpest! Kop op en alvast een heeeele fijne tijd toegewenst!
heb een heel opgeblazen hoofd haha de verloskundige zag me en zei gelijk ik ga voor je bellen want je ziet er niet uit je bent uitgevloerd... zodoende is alles gaan rollen... ben zo blij dat ik nu eindelijk antibiotica heb... straks een paracetamol en slaap inhalen hoop ik ben kapot ... Kiespijn is werkelijk waar de ergste pijn die je kunt hebben je kan niet eten niet drinken niet praten en ergste is je kan de pijn niet uitdrukken alles doet zeer van je keel tot je hele hoofd... nu een week kuurtje en zeer waarschijnlijk 3 wortelkanaal gehandelingen
raar dat je tandarts niet de verdoving heeft die zwangeren mogen hebben. Ik heb 2 maanden geleden 3 gaatjes laten doen met verdoving, ik ben ook een enorme angsthaas doe het echt niet zonder! ik kan me niet voorstellen dat die dan ook weeen opwekt, want dat zou toen echt veel te vroeg zijn voor mij. 35 weken ok, te vroeg maar je komt al goed in de buurt. Maar probeer ook de goeie dingen nog te zien, niet alleen de pijn, probeer rust te pakken zovaak als je kan. Verwen jezelf lekker, voetjes op de bank, chocolaatje erbij, lekkere warem douche. En probeer niet te vergeten dat je aant aftellen ben naar een groot wonder! Succes en hou je haaks he, er komt een eind aan, echt waar! Miek
Jee, wat een rot zwangerschap maak jij door, hoop dat straks je mooie meidje alles goed zal maken. En desnoods boren zonder verdoving, duurt maar 15 minuten en dan ben je daarna wel van de pijn af..... Misschien een optie. Heel veel sterkte meid, en k zou ook zeker naar de HA gaan om te overleggen, je moet toch energie over hebben voor je bevalling. Chantal
heb alleen de eerste pagina met berichten gelezen... en kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit, ik heb in mn zwangerschap ook kiespijn gekregen, maandenlang achtereen tussendoor laten vullen, mocht alleen geen rontgenfotos idd.. en een paar weken later kwam het terug vulling was losgegaan.. ik heb amper kunnen slapen want als er iets erg is wat je gek maakt is het kiespijn, en ik kan uit ervaring spreken dat die 8 paracetamols gewoon geen zak helpen! en als je dan zo op het eind loopt en al wa tklachten hebt (die ook niet niks zijn zoals ik lees) kan ik me echt heel goed voorstellen dat je het niet goed meer trekt.. en om dan hier zon reactie van iemand te lezen dat ze boos word omdat je dit waardeloos noemt, daar kan ik boos om worden pfff ik had voor mn zwangerschap nog nooit pijn in mn tanden gehad, mn vriend had het toen ik net zwanger was en soms begreep ik echt niet waarom hij zo anders reageerde en dat het zo heftig zou zijn, tot bij mij de pijn begon toen snapte ik dat mensen soms kunne roepen trek die tand er aub uit!!! je word er wanhopig van van tandpijn, zeker snachts als je ervan wakker ligt .. heb met je te doen en ik hoop dat de bevallgin zich snel aandient! alleen vind ik het wel raar dat ze je niet helpen hier was ik de 2e keer ook al in mn 8e maand geloof ik .. en mocht zelfs verdoving .. maar dus geen fotos maken.. msischien andere tandarts bellen dikke knuffel! edit zie net dat je al antibiotica hebt gekregen mooi zo! word je nu nog wel geholpen voor je bevallign of moet je toch nog wachten en heb je nog geslapen vannacht ?? oh en kleintje ik zag jouw bericht van later ook vind het erg netjes dat je even je excuus aan bied hormonen doen gekke dingen met je haha
om het vehaal nog plezierigeer te maken heb ik vanacht een allergische reactie gehad op de antibiotica... nu een andere ... maar nog geen verandering dus moet zo ziekenhuis weer bellen ... dan waarschijnlijk opname
Wat een vervelende zwangerschap! En dan ook nog een allergische reactie, kun je er echt even niet bij hebben!!! Hopelijk laat je meisje niet lang op zich wachten en komt ze mooi met 37 weken. Heel veel sterkte *dikke knuff*
hee meiden, even een update ... Heb eindelijk een antibiotica die wel aanslaat de koorts is weg en ijlen doe ik ook niet meer... heb nog wel gigantische pijn maarja dat kan ook niet anders ... ik heb me gisteren echt verbaast aan de medische sector... kaakchirurgen tandartsen ziekenhuis huisarts huisartsenpost NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND die me hielp... koorts ijlen heel opgeblazen gezicht verschrikkelijke maar dan ook echt verschrikkelijke pijnen en niemand die je helpt ... Ik heb nu iig de wijsheid dat je heel veel antibiotica WEL mag al ben ik voor bijna alles allergisch... alleen doxicilline is echt een NEE die mag echt nooit tijdens of net na zwangerschap. Pijnstillers is 8 paracetamol ook volgens de gynaecoloog veels te veel ... en als je ook maar beginnende pijn hebt en ze helpen je niet moet je echt dreigen om naar de medische raad te stappen dan lopen ze wel ... Ik ga nu weer mijn bedje in want ben echt compleet versleten... vanmiddag moet ik de gynaecoloog nog even laten weten hoe het nu gaat. In ieder geval bedankt voor het medeleven en hoop dat niemand van jullie dit ooooit mee hoeft te maken...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte!!! Ik leef met je mee! Ik heb ook al tandpijn gehad in de zwangerschap en ik weet dus dat dit iets is om gek van te worden. Bij mij hebben ze ook speciale verdoving gebruikt. Bizar toch dat dit bij jou dan zo'n gedoe is rond die verdoving! En supererg dat ze nu in het ziekenhuis ook zo erg reageren! Amaai zeg! Laat je niet doen he!
En of dat netjes is van Ons Kleintje! TS ik begrijp heel goed dat je zw sch heel zwaar is, maar mamavanK en alle anderen: lees het onderschrift van Ons Kleintje eens. mss begrijp je dan waarom ze reageert zoals ze reageert. Respect voor iedereen, maar ik heb ook altijd moeite met het lezen van berichten waarin staat dat wat betreft de poster de baby wel mag komen. Ik hoop maar dat het mij dit keer gegund is zover te komen. Dus ook graag een beetje begrip voor de reactie van Ons Kleintje. TS heel veel sterkte!