Mijn man is 3 weken geleden zomaar na +-17 jaar roken ineens gestopt, zonder pilletjes of wat... Vinden jullie dat niet goed? Ik vind dat hij wel een pluim heeft verdiend.. Wie wil er ook iets leuks tegen hem zeggen? Dank je wel. groetjes Mensi.
knap hoor! volhouden.... mijn man rookt (TE) ookal vanaf zijn 16de en is 27 oktober 2006 gestopt, had het ook nooit van hem verwacht.....
Héél goed, ga zo door. En owh ja, je krijgt t nog wel erg moeilijk.. maar elke x afslaan word je sterker van! Hou vol.
wat goed zeg! kan ie niet even met die man van mij gaan praten? hihi,. zou fijn zijn als die ook stopt namelijk,.
Heeee Mensi-man! Top! Ook voor je vrouwtje en zoontje lekker om een frisse papa te hebben! Welkom bij de niet-rokers! Nooit meer in de stress omdat je 's avonds merkt dat je je laatste sigaret voor de volgende ochtend wilt bewaren. Nooit meer te laat op je werk omdat je naar 't tankstation MOEST omdat je geen peuken meer had. Nooit meer buiten staan bikkelen omdat binnen niet gerookt mag worden. Nooit meer die ellende dat de peukenautomaat je kleingeld weer uitspuugt, of dat laatste 10-cent stukje niet wil accepteren. Nooit meer twijfel of het kooltje van je sigaret niet toevallig door het open autoraam terug je auto ingeblazen is, en nu ergens op de achterbank een fikkie ligt te worden. Nooit meer afvallende askegels in je toetsenbord. Nooit meer lege aanstekers, of je jatten branden omdat de wind verkeerd staat. Nooit meer.... Lekker hé? Groet van Heidiii & haar mannetje (gestopt sinds 30 november 2006)
Mensi-man, wat geweldig goed van je! Ik vind het heel knap hoor! Daar mag je zeker wel een pluim voor krijgen
Volhouden hoor, ik weet hoe moeilijk het is. Wij zijn in 1999 samen gestopt met roken (ik rookte toen een pakje per dag ) Wat Jan erdoor heeft geholpen is steeds als hij zin had in een peuk dan ging hij een stukje lopen (gaat de extra slikker grammetjes ook tegen). Dus vanuit hier een dikke PLUIM ( nee geen rookpluim) Groetjes anita