hoi meiden Sinds gister middag hou ik opeens heel veel vocht vast in me tenen, voeten, enkels en benen. het kwam opeens vanuit het niets en me voeten zijn vannacht ook niet geslonken terwijl ik ze wel hoog heb gelegd op een kussen. ik voel me hartslag in me voeten en lopen doet gewoon pijn door al dat vocht. moet ik hiervoor de vk bellen? of hebben jullie tips (behalve veel drinken en voeten hoog)? want die zouden heel erg welkom zijn want ik kon al bijna niet lopen van de pijn in me liezen en van me isias maar nu met me olifanten voeten is het 5 stappen en dan houd ik het niet meer.
heejj meiden nou ik had toch maar de vk gebeld nadat ik jullie berichtjes las en omdat ik bij me ouders logeer omdat ik verplicht rust moet houden heeft ze gezegt dat ik hier de vk maar even moest bellen om voor de zekerheid me bloeddruk op te meten en me urine te controleren en die is net geweest en alles was gelukkig goed. is niets te doen aan het vocht en gewoon hopen dat het snel weg trekt maar dit kan ook zo blijven totdat de kleine meid eruit is. omdat de kleine nu al ruim 6 pond weegt en dat gewicht op de aders drukt wat er voor zorgt dat er minder goede doorbloeding is. maar nog heel erg bedankt voor jullie advies.
ja ik ben zeker gerust gesteld. hoop nu dat het vocht snel een beetje wil wegtrekken want het doet zo'n pijn.