Miskraam zonder stolsels en bloed?

Discussie in 'Miskraam' gestart door awvd, 1 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

Helaas is het vermoedelijk toch mis gegaan. Vandaag zou ik 4 week en 4 dagen zwanger zijn. Zaterdag begon ik te bloeden. Het is dus mis.
    Het bloeden is nu nog steeds aan de orde. Maar ik heb dus helemaal geen last van buikpijn of stolsels. Normaal gesproken is de menstruatie nog pijnlijker bij mij en komen er ook stolsels.. Maar nu dus helemaal niet. Ik weet ook niet wat ik hier van moet denken.
    Ik heb nog wel een test gedaan deze is best wel lichter geworden. Maar nog wel zichtbaar. Ik had verwacht dat 't streepje nu inmiddels al wel weg zou zijn.
    Heeft er iemand een vergelijkbare ervaring? Ik weet niet wat ik hier van moet denken.

2. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Ai wat naar AWVD :(. Het zou kunnen dat je nu nog een onvolledige miskraam hebt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik ben zwanger geweest van een leeg vruchtzakje. Ik kreeg pas in week 7 de eerste signalen dat er iets niet klopte en kreeg de bevestiging via een echo.

Geef je lichaam de tijd om zich te kunnen herstellen, hoe moeilijk dat ook is op dit moment. Bij mij was er uiteindelijk een hysterscopie nodig om het te verwijderen, maar bij veel meiden lost het lichaam het vanzelf op. Misschien scheelt het ook dat jouw lichaam al in een heel vroeg stadium aan het afbreken is. Wellicht helpt dat ook in herstel. En omdat het zo'n vroege miskraam is, hoeft het (denk ik) niet zo veel pijn te doen. Bij mij viel de pijn ook mee, terwijl ik regelmatig wel heftige menstruatie krampen heb.

Heel veel succes! Laat t maar weten hoe t gaat.

3. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte!!!

Ik heb een miskraam gehad zonder buikpijn. Ik had er wel grote stolsels bij.
    Hoop dat het van jou mee valt.

4. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    2 miskramen gehad. De 1e x was wel met 1 avond krampen en daarna bloedverlies, was ook minder dan met mijn menstruatie. 2e x wel stolsels en krampen gehad en het vruchtje verloren.

Deel Deze Pagina