Positief blijven was na mijn uitslag dat het idd partiële mola was. Daarna moest ik een longfoto laten maken en gelukkig was er niks mis. Reactie: jee goed nieuws! De vlag kan uit!!!!!
Dat piekeren komt mij ook bekend voor en nu zeker tijdens de feestdagen. Er zijn al heel wat traantjes gevloeid... Positief blijven is niet altijd even makkelijk. Ik duim voor jullie allemaal!
Ja das nog het beste eigenlijk. Maar soms zo verd... lastig. Bij mij hebben ze nog niet eens gesproken over evt longfoto dus weet het ook niet. Heb iig een lijstje klaar liggen voor woensdah als de gynea mij belt voor de uitslag van bloedwaardes.
Merk nu wel dat het piekeren wat afneemt. We hebben een ballon opgelaten met kerst om het los te kunnen laten, mss zit dat tussen mn oren.. en Fantje als ik jou was zou ik gwn bellen en vragen waarom de richtlijnen hier in nl anders zijn dan in België..
Mijn gynaecoloog is nog in opleiding. Gelukkig is ze daarom ook heel goed op de hoogte. Maar als er iets is overlegt ze wel met Nijmegen. Ook het weefsel is naar Nijmegen gestuurd ook al had de patholoog van mijn eigen ziekenhuis al had vast gesteld dat het om een mola ging. Ik voel me ook weer een stuk beter. Goed idee van de ballon. De feestdagen vielen me gewoon heel erg zwaar. Ik ben ook bang dat ik weer last heb van mijn symptomen. Meer misselijk, plassen, moe etc. Word er gek van.
Die symptomen voel ik ook vaak, maar tot nu toe alles in orde. Stress in mijn geval. Hopelijk ook alles bij jou nog ok! Een PM brengt toch een hoop onzekerheid met zich mee
Ik ben nog erg moe.. savonds om 9 uur helemaal uitgeteld.. en soms dat weeïge gevoel.. blehk! Vandaag een zw test gedaan.. Hij word al lichter dan weken terug. Vlgde week weer testen.. kan ik vergelijken of ie zakt..
Ik vind het wel zonde om daar zwangerschapstesten voor te gebruiken en het kan misschien ook wel lijken of het stijgt terwijl het niet zo is of andersom. Ik wacht braaf een week op mijn bloedwaarden (duurt lang). Morgen krijg ik een mail met de waarden van 18-12. Hopelijk ben ik al onder de 5.
Laat ff weten wat je waardes waren? Ben wel benieuwd nu.. ik krijg vanmiddag tussen 4 en 5 de uitslag van gisteren.. Dus neem aan dat ze niet naar Nijmegen gaan..
Nou hehe uitslag binnen.. van 57.000 gezakt naar 83.. en 83 in mijn ziekenhuis is gelijk aan rond de 30 in Nijmegen. Mn gynea had overlegd met Nijmegen. Moet voor zekerheid wel longfoto laten maken nog. Nijmegen vond dit niet nodig maar mijn gynea wilde dit wel doen omdat het vlgs het protocol moet.
Wow!!!! Dat is een hele flinke daling! Fijn! Ik heb nog geen mail ontvangen dus ik wacht nog rustig af. Wanneer heb je de foto? Dat gaat vast wel goedkomen.
Mijn uitslagen waren: eind juni: >9000 vanaf 22/08 begonnen met wekelijkse bloedtesten : 87 48 28 (na 2 weken) 16 10 6 (na 2 weken) negatief
Ja ik was zo overrompeld Door de snelle daling! Ik krijg per post de afspraken door gestuurd.. en weet je al iets meer Em3?
Nee, was na het bloed prikken even langs gelopen maar ze zag ook niet staan dat ik gemaild zou worden... Morgen belt een andere gynaecoloog me. Maar de uitslagen stonden ook nog niet in de computer. Heb wel mijn eigen gynaecoloog gemaild maar hoor niks terug. Ik denk dat het volgende week wordt... Zucht
Mijn laatste uitslag was 7,9 dus de kans is wel groter dat het op 2 staat als ze me nog twee weken laten wachten haha. Dan moeten ze de uitslag van vandaag nl ook al hebben!
Ja das een feit haha maar snap ook heel goed dat je toch benieuwd ben net wat je zegt als het stijgt zit je met je gebakken peren. Ik hoefde vlgde week ook niet perse bloed te laten prikken mag ook de week erop zei de gyn. Maar moet toch op controle dus maar gelijk bloed prikken. Stel dat het stijgt.. Wil ik geen 2 weken wachten hoor