Nu breekt mijn klomp! Mijn bloedmonster van 18-12 is kwijt. Mijn ziekenhuis heeft het verstuurd en Nijmegen heeft het niet ontvangen. Mijn gynaecoloog vond het ook gek. Maar hopelijk hebben ze maandag de uitslag van het bloedmonster van 24-12.
He das op z'n zachts gezegd mooi kl*te ! Kunnen ze niet nagaan waar het gebleven is? Wat een kak zooi!
Ja, de gynaecoloog zou vanmiddag nog gebeld worden erover maar het is dan sowieso nog niet geanalyseerd. Afwachten nog....
Nee en nu mee die feestdagen weer ertussen.. iig alle lieve meiden alvast een gelukkig gezond en vooral vruchtbaar 2015!
Ik had met een complete mola 143000 met ruim zeven weken met 8 weken het dubbele!!! Scheen erg snel te groeien en toren hoog Niks anders dan overgeven.
Dat is helemaal hoog! Heb ook wel s een waarde voorbij zien komen van boven 1.000.000 bij iemand.. oef.. En dat overmatige spugen bah werd er gek van!
HOe kunnen ze nu zo iets kwijtraken?? Zo frustrerend! Hopelijk morgen goed nieuws! En voor jullie allemaal toitoitoi in het nieuwe jaar!!
Heb net mijn waarde van 24-12 gehad en staat op 4.6. De waarde van 18-12 blijft kwijt gek genoeg. De uitslag van 30-12 krijg ik volgende week. Duurt lang. Hoe gaan jouw waardes? Heb je alweer een uitslag?
Zouden ze het niet per ongeluk kwijt geraakt zijn met opsturen? Maar goed ze zijn weer gezakt, das belangrijkste Mijn waardes net binnen en stond alweer op 11 dus daalt echt super snel!
Oh wauw! Dat is echt supersnel aan het zakken. Hoe ze het kwijt konden raken snap ik ook niet hoor, maar maakt nu ook niet meer uit voor mij. Ik denk dat het niet nog een keer gebeurd.
Nee dat kwijtraken zal niet gauw nog een x gebeuren! Maar dan zit jij ook al ver richting de 0 😃 Ja ze waren weer gigantisch gezakt.. Gelukkig.. vlgde week weer prikken de week erop niet want ga lkkr even op vakantie. De longfoto is ook gemaakt.. niks over gehoord dus zal wel goed zitten...
Hey mutskuh, ik las je berichtje maar ik weet niet zo goed hoe ik kan antwoorden haha. Hoe is het? Ik sta inmiddels idd op 0 . Vorige week woensdag voor het eerst. Ze heeft me alsnog twee keer laten prikken en ik zou gisteren per mail horen hoe nu verder. Heb alleen niks gehoord. Voel me echt stukken beter. Ben alleen wel moe maar dat is misschien psychisch. Sta jij ook al op 0?
Hey! Haha lastig hè ik moest ook ff zoeken! Hier goed, stond 2 weken terug op 3,9 en mocht als 0 beschouwd worden, dus mijn ziekenhuis hanteerd alles onder de 5 is goed, deze week stond hij 1.1 dus hebben inmiddels weer groen licht! Helemaal blij! En jij ook op 0! Geweldig toch! Dat moe zijn, zou dat geen nasleep zijn van heel dat part mola gedoe, ik ben sinds de curretage niet vooruit te branden, zoo ontzettend moe! Maar super blij dat je ook op 0 staat 😃
Ja, denk zelf ook dat het de nasleep is maar mijn manager zegt steeds dat het psychisch is en de bedrijfsarts ook afgelopen dinsdag. Ik ben ook tussendoor wakker geworden tijdens de curretage. Ik kan me daar niks van herinneren hoor. De arts zei ook dat ze me daar iets voor gegeven hadden. Dus misschien dat dat het is. Weet niet wat ze me gegeven hebben. En de spanning is nu ook eindelijk weg. Heb me best druk gemaakt soms. Volgens mij is er wel een kans dat ik nog een half jaar moet prikken. Omdat het langer dan 8wk geduurd heeft voor het gedaald was. Gaan jullie er meteen weer voor? Wij wachten sowieso nog even. Eerst even rust, nieuwe baan en dat soort dingen en bijkomen van alles.
Ow wat vervelend zeg, gelukkig weet je er niks meer van! Of het psychisch is weet ik niet, ik zelf ben smiddags afgebrand.. en dat druk maken is je goed recht, het is niet niks.. Ja wij gaan er weer voor.. spannend maar tegelijkertijd ook wel weer leuk.. mijn klokje tikt Door ben 33.. 😊
Oh, dus jij bent ook echt opgebrand einde vd middag. Dat vind ik dan toch een soort fijn om te horen, niet voor jou natuurlijk, maar dat het niet aan mij ligt. De arbeidarts zei nl dat ik moest gaan sporten en een betere conditie krijgen. Dan zou de vermoeidheid over gaan. Haha ben dus blij als ik de dag door kom. En ben erg dun dus daar hoeft het niet voor. Ja, 33 dan snap ik het ook wel ja. Ik ben bijna 30. En na zoveel miskramen en zeker na twee binnen een half jaar ben ik het echt zat. Hoewel het af en toe wel begint te kriebelen. Ik moet sowieso over 4 weken nog bloed prikken. Maar ik weet niet of dat daarna nog een keer moet. Ik zal voor je duimen dat het snel raak is en goed gaat! Spannend, maar ook leuk spannend .
Behoorlijk opgebrand! Te moe om eigenlijk nog iets te doen, geen puf meer hebben om te koken, maarja moeten toch eten 😆 ben idd ook blij te horen dat ik niet de enige ben die zo moe is, dacht idd ook aan psychische kant, maar dat heb ik vorig jaar meegemaakt en dat was een heel andere "moe" Sporten? Ze moesten eens weten en voelen hoe moe je bent, en dan ook nog sporten? Wat raar van hun.. Toch zeker als je al meerdere miskramen heb gehad kan ik best begrijpen dat je er even genoeg van heb, en al helemaal na part mola.. en dat het kriebelt is ook gezond toch, je hebt moedergevoelens 😉 wilde ze je toch nog voor zekerheid prikken? Ergens wel goed, ik werd op 1.1 afgewimpeld met het is goed. Dus ga daar dan maar van uit.. Moet me bij vlgde zws wel zsm melden voor echo's en bloed controles, schijnt wat strenger te zijn, wachten maar af.. het is idd spannend, maar tegelijkertijd leuke spanning.. Ik duim voor je dat over 4 wkn de laatste x prikken is voor je en je het af kan gaan ronden, en het hele part mola gebeuren af kan gaan sluiten.. Het is emotioneel best pittig vond ik zelf..