Hoi allemaal! Ik zou vandaag met m’n moeder echt een inimini tattoo zetten. Een heel simpel hartje word het. Maar, nu dacht ik: oh shit, volgens mij mag je tijdens je zwangerschap helemaal geen tattoo zetten.. Ook niet zo’n kleintje? Het is een minuutje werk en dan staat ie. Of geld dit meer voor de grotere tattoo’s? Oh en mocht het wel wezen dat het niet mag, dan doe ik het natuurlijk ook niet hoor.
Beter om het niet te doen, hier staan verschillende redenen: https://www.fammebaby.nl/goede-vraag-kan-je-een-tattoo-laten-zetten-tijdens-je-zwangerschap/ Nog vier maanden wachten
Ja best niet doen Mijn tattoo moet ook normaal nog bijgewerkt worden, maar zal voor volgend jaar zijn
Je kan het beste minimaal 6 masnden wachten na je bevalling. Dit ivm verandering van je hormonen en je huid.
Ik heb m vlak voordat ik zwanger was laten zetten, paar weken later bleek dat ie nog bijgewerkt moest worden maar inmiddels was ik zwanger. Ze zeiden tegen mij dat het tijdens de zwangerschap gevaarlijk kan zijn voor het kind en dat ze het tot 9 maanden na de bevalling niet doen, omdat door hormonen het huidherstel anders gaat.