Met baby op de ferry. Hoe slapen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Twinkle81, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wij willen een overtocht richting de UK boeken met een ferry van DFDS (die van de mini-cruises). De boot vaart 's nachts. Echter, je mag geen campingbedjes op de boot plaatsen en dus heeft de baby geen slaapplek! Het zijn daar stapelbedden en die kleine draaikont bij mij (of mijn vriend) in een éénpersoonsbed leggen lijkt mij ook geen goed idee. Los in een bed zonder spijlen kan ze echt nog niet (ze is ongeveer 7 maanden als we vertrekken). Ze heeft net door hoe ze moet rollen en kan net een klein beetje tijgeren, dus ze draait het hele bed door.

Heeft iemand ervaring met slapen op een ferry? Misschien moet ik maar zittend slapen met een draagzak? Ik ben alleen bang dan zelf bijna geen slaap te vatten en ik ben niet te genieten de volgende dag als ik moe ben.
    Ik ben normaal een zijslaper, dus op mijn rug gaan liggen met de baby in de draagzak vind ik te gevaarlijk.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    wij wilden van de zomer een overtocht boeken met de stenaline naar Zweden. Op die boot heb je hutten met een 2 persoonsbed, zodat mijn jongste zoontje tussenin kan. Hebben ze dat bij dsdf niet ook? Soms kun je ook een bedrek bijboeken zodat ze niet uit het bed rollen... staat dat erbij in de opties?
    Ja ik zie het staan op de site! : Kinderen

3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben toen een eigen bedje voor ze genomen en extra dikke dekens opgerold en die onder het hoeslaken gedaan. Dan krijg je een hoge rand en konden ze er met geen mogelijkheid overheen rollen.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    En een deryan tentje op een bed zetten en jullie samen?

5. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij hadden een Deryan tentje mee en die stond op de grond naast ons bed.

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij hebben verschillende keren een ferry overtocht gedaan, en hadden dan een 2-persoons slaapcabine. Onze dochter sliep dan in een Nomad-slaaptentje op de grond tussen onze bedden in, of naast ons stapelbed. Hier staan de foto's ergens tussen van ons bedje in de hut: Review: Nomad Kids Travel Bed

7. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wat een makkelijke tentjes! Die kende ik helemaal niet

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    We hebben 2dagen gevonden waarop nog tweepersoonsbedden beschikbaar waren. We moeten wel een dagje eerder weg, maar gelukkig kon dat op het werk geregeld worden :D

Maar wat een gedoe zeg. Er zijn zoveel mensen met baby's/dreumessen! Het zou de maatschappijen sieren als ze gewoon babybedjes aan zouden bieden.

Nu nog hotels/cottages regelen, maar daar maak ik mij geen zorgen over. We zijn nog niet helemaal uit de precieze route en er zijn zoveel b&b's beschikbaar, zelfs in het hoogseizoen. Ik heb er nu al zin in (en ik heb zo vaak zonder vooraf te boeken gereisd, dat ik dat ook nog als optie zie, zelfs met baby)

Deel Deze Pagina