Aan mensen die naast je liggen even vragen of ze een oogje in het zeil willen houden. Er ik heb laatst een filmpje gezien waar ze dat testen. Een jongen komt aanlopen en legt zijn tas en handdoek neer, hij vraagt aan iemand die naast hem ligt of ze willen opletten als hij gaat zwemmen. 5 minuten later komt er een meisje aan die de tas mee wil nemen, nietmand laat toe dat ze de tas meeneemt of spullen uit de tas haald Helaas weet ik niet meer waar ik het filmpje had gezien. Als het rustig is zet ik mijn tas ook nog wel eens bij andere moeders neer met de vraag of ze er even op willen letten.
Geen idee of deze tip was voorbijgekomen, maar je kan bijv je sleutels verstoppen in een lege schone zonnebrandcremefles
Aan de ene kant vind ik dat wel een goede tip, maar als iemand in je tas rommelt op zoek naar waardevolle spullen en hij komt een rammelende fles zonnebrand tegen lijkt mij dat hij ook wel snapt dat dat geen zonnebrand is. Ik vind oprollen in een luier de beste tip! En verder zo min mogelijk meenemen.
Meestal gaan ze niet zoeken in een tas, maar nemen ze de hele tas gewoon mee... Gaat nl veel sneller. Kunnen ze daarna op het gemak kijken wat er allemaal inzit. Ik woon aan het strand en er wordt op drukke dagen idd erg veel gepikt. Het veiligste is dat kokertje met je sleutel en geld erin... Dus verder alles thuis laten (of evt in de auto). Als ik samen met dochter ga, dan heb ik niet veel bij me, of ik vraag aan bekende of ik mijn tas even bij hun kan leggen... (Maarja, ik heb die bekenden dus ook altijd in de buurt liggen/zitten)
Wij hadden in Tenerife eens ons gerief op het strand laten liggen, mijn handtas onderin de rugzak, we waren heel even samen in zee (10 minuten) en het was al weg... Nog nooit heb ik me zo stom gevoeld... Nu ik het vertel komt dat gevoel weer boven... Die luier moet ik alvast onthouden! Bah bah bah!
Moet wel een heel grote opening zijn! Je rijbewijs heb je bij je iig. Die is best breed. En ik heb sleutels aan mijn sleutelbos die net zo breed zijn?
Ik ga echt geen waardevolle spullen in de auto laten liggen! Als je met de auto komt, moet je je rijbewijs bij je hebben. Je moet je trouwens ook kunnen identificeren. En als je met de trein naar Zandvoort gaat, heb je ook een OV-chipkaart bij je. Ook niet fijn als je die niet meer hebt, want zonder kom je nergens meer!
denk idd dat de luier tip nog de beste is..haha.. voor de rest leuke reacties en ook leuke tips hoor.