Waardoor kwam dat nou?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bubi, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    #1 Bubi, 25 jan 2013
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
    Hallo!

Ik heb gister eventjes in het ziekenhuis gelegen omdat mijn bloeddruk wat te hoog was en ze me in de gaten wilden houden.
    Mijn bloeddruk daalde weer en uit alle testjes bleek dat het voor de rest allemaal heel goed ging. Mijn bloeddruk was op het randje van te hoog en omdat ik ook helemaal geen klachten heb besloten ze dat ik morgen weer langs kom om het nog eens te monitoren.
    Maar vannacht gebeurde er wel wat geks en ik vroeg me af wat het was en of dat misschien met een te hoge bloeddruk te maken heeft.
    Ik werd namelijk wakker en was heel hard aan het trillen, m'n hele lichaam was aan het shaken. Ik kon het niet stoppen en probeerde rustig te worden maar kreeg toen buikkrampen en het voelde alsof ik heel nodig moest poepen. Werd er ook nog eens misselijk van. Toen begon ik me af te vragen of de bevalling naderde, ze dachten in het ziekenhuis ook misschien dat mijn bloeddruk hierdoor wat hoger was geworden.
    Ik voelde me echt even heel erg slecht en gelukkig stopte ik met trillen. Uiteindelijk kon ik weer verder slapen en nu voel ik me ook weer eigenlijk helemaal goed!
    Wat kan het geweest zijn?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het kan een te laag suiker gehalte zijn geweest, maar soms zijn bepaalde klachten ook niet te verklaren.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina